Компанія Jaguar оголосила про зміну фірмового логотипу. Незважаючи на заяви британців про те, що це найістотніша модернізація за останні 40 років, революції не сталося: хижа кішка, як і раніше розпластана в стрибку. Просто вона стала ще більш мускулистою.
Оновлення логотипу компанія Jaguar затіяла одночасно зі стартом нової рекламної та маркетингової політики. Однак це не перша зміна фірмової символіки в нинішньому тисячолітті: логотип Jaguar знайшов "металевий" блиск і візуальний рельєф ще в 2002 році, коли компанія перебувала в складі концерну Ford.
Після нинішньої модернізації фірмова кішка стала ще більш мускулистою і скульптурною, а злегка змінений шрифт знайшов додаткову глибину. В Jaguar вважають, що нинішній логотип більше відповідає екстер'єру нових моделей, особливо таких розкішних, як седан XJ. Крім того, шрифт, яким тепер написано слово Jaguar, більше схожий на ті, якими зображуються назви моделей на фірмових шильдика.
Відзначається, що еволюційні зміни в логотипі є частиною великої рекламної кампанії, покликаної привернути під прапори марки нових покупців з менш консервативним мисленням. Останнім найбільш яскравим прикладом цієї політики стала прем'єра Jaguar XF в кузові "універсал", що відбулася на Женевському автосалоні.
Коментарі