Зниження ставки акцизного податку на бензин на 50 євро — до 132 євро призвело до зменшення фінансування Укравтодору.
Про це заявив заступник директора Науково-технічного центру "Психея" Геннадій Рябцев у ефірі Першого ділового каналу.
"Це означає, що в Укравтодору будуть підстави сказати, що через недостатнє фінансування він не зміг виконати ті чи інші види дорожніх робіт. Дороги у нас будуть гіршими, ніж були раніше, ми з вами, як споживачі, будемо витрачати більше палива, щоб їздити цими дорогами. Піклуватися про споживачів можна по-різному: знижувати ціни, коли їх не можна знижувати, або можна покращувати дороги, щоб ми витрачали менше пального і менше грошей, щоб його купувати", — сказав він.
Крім того, експерт висловив думку, що через відсутність фінансування Держспоживстандарту нині неможливо визначити, якою є частка бензинового сурогату на українських АЗС.
"Не можна сказати, скільки саме неякісного бензину зараз продається на заправках, тому що держава не фінансує Держспоживстандарт, а саме — лабораторні перевірки якості продуктів. Протягом останніх двох, а, може, двох із половиною років жодна заправка не була перевірена так, як вона перевірялася до настання кризових явищ в економіці. Тому не можна сказати, що у нас весь бензин неякісний, або весь якісний. Але кожен споживач може відчути на собі, що якість бензину знижується. Проте зараз, я думаю, державі вигідне зниження якості пального, оскільки її турбує виключно ціна без огляду на те, яким буде бензин і дизельне паливо", — наголосив він.
Коментарі
20