




На автосалоні в канадському Монреалі, що проходить цими днями паралельно з детройтської виставкою, японці представили компактний концепт-кар під назвою Gear. Він демонструє черговий виток розвитку теми "молодіжного автомобіля".
Як заявили в Honda, потенційними споживачами такого компактного хетчбека стали б представники так званого "покоління Y" - люди, що з'явилися на світ у 80-х роках минулого століття. Зовнішність та ідея концепт-кара навіяні, як не дивно, ланцюговою передачею велосипеда - звідси, власне, і назва хетчбека.
За задумом розробників (концепт створений у дослідницькому центрі Honda America), малолітражний автомобіль або утилітарний, але дуже нудний, або емоційний, але незручний у щоденному використанні і дуже дорогий для молоді. Прототип Gear повинен запропонувати універсальний рецепт, об'єднуючи в собі все, що молоді, вимогливі покупці хотіли б отримати від автомобіля. Однак що саме мається на увазі під словом "всі" - не уточнюється.
Більш того, в Honda не поділилися ніякої технічною інформацією про прототип. Відомо лише, що він отримав можливість підлаштовуватися під конкретного користувача, однак яким чином - невідомо. Не ділиться Honda і планами з перетворення хетчбека Gear на серійний автомобіль.
Коментарі