




Фотошпигуни зняли серійну версію плагін-гібрида на основі BMW X5, яка отримає приставку до назви eDrive.
Помітно, що прототип оснащений додатковим портом для заряджання на передньому лівому крилі; швидше за все, це ранній робочий варіант автомобіля, оскільки в його зовнішності немає рис від однойменного концепту, який дебютував на Франкфуртському автосалоні у вересні.
Від стандартної BMW X5 концепт відрізняє блакитна окантовка решітки, бампера і лючка розетки, унікальний дизайн дисків і трохи інше оформлення передка. Швидше за все, якась частина цих деталей знову з'явиться на серійному X5 eDrive, а зараз йде тестування технічної "начинки".
Помітно, що прототип оснащений додатковим портом для заряджання на передньому лівому крилі; швидше за все, це ранній робочий варіант автомобіля, оскільки в його зовнішності немає рис від однойменного концепту, який дебютував на Франкфуртському автосалоні у вересні.
Від стандартної BMW X5 концепт відрізняє блакитна окантовка решітки, бампера і лючка розетки, унікальний дизайн дисків і трохи інше оформлення передка. Швидше за все, якась частина цих деталей знову з'явиться на серійному X5 eDrive, а зараз йде тестування технічної "начинки".
На додаток до бензинового двигуна (швидше за все, це буде 2,0-літровий TwinPower Turbo) новинка отримає 95-сильний електродвигун, який зможе працювати в поодинці. На чистій енергії автомобіль зможе проїхати до 30 км зі швидкістю до 120 км/год, ну а при спільній роботі мотори забезпечать йому динаміку, цілком порівнянну з негибридными версіями, - розгін до 100 км/год займе менше 7 секунд (і це при витраті палива менше 3,2 л/100 км).
Очікується, що BMW X5 eDrive вийде на ринок в 2015 році.
×
Коментарі