




Слідом за оголошенням про запуск у виробництво електричного Focus концерн Ford оприлюднив інформацію відразу про два високотехнологічних гібридах на платформі С-Max.
С-Max Hybrid і С-Max Energi (останній відрізняється можливістю підзарядки від побутової мережі) побудовані навколо силової установки, що складається з дволітрового турбомотора та електродвигуна, що працюють за циклом Аткінсона.
Сумарна потужність її становить 185 кінських сил.
І та, й інша модель в змозі проїхати деяку відстань, використовуючи тільки електротягу.
С-Max Hybrid заряджає акумулятори тільки за допомогою бензинового мотора й системи рекуперації енергії гальмування. Він здатний рекуперованих до 95% кінетичної енергії.
А С-Max Energi дозволяє зарядити або від 120-вольтової побутової мережі, або від 240-вольта зарядного пристрою .
Виробництво нових гібридів стартує в середині наступного року в Мічигані, США.
Коментарі