Актор Джордж Клуні в інтерв'ю, опублікованому в журналі Esquire, негативно відгукнувся про свій досвід водіння електромобіля компанії Tesla. Голівудська зірка був одним з перших клієнтів, що купили Tesla Roadster в 2008 році.
"Я був одним з перших хлопців на Tesla, думаю, що я був п'ятим у списку замовників, - сказав Клуні. - Але скажу вам, що я дуже багато часу провів в цій штуці на узбіччі дороги. У підсумку я їм сказав: хлопці, чому я постійно сиджу на узбіччі дороги? Вже зробіть що-небудь".
Варто нагадати, що як і багато інші власники першої моделі каліфорнійської компанії Tesla Roadster, Клуні постраждав від швидкої розрядки акумуляторних батарей цього електромобіля. У минулому році Tesla визнала наявність проблеми, проте вказала тоді, що нагадувала власникам ніколи не допускати повної розрядки, так як це може привести до пошкодження акумуляторів.
Варто нагадати, що як і багато інші власники першої моделі каліфорнійської компанії Tesla Roadster, Клуні постраждав від швидкої розрядки акумуляторних батарей цього електромобіля. У минулому році Tesla визнала наявність проблеми, проте вказала тоді, що нагадувала власникам ніколи не допускати повної розрядки, так як це може привести до пошкодження акумуляторів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Столичний стрітрейсер розтрощив 5 автомобілів під час нічних гонок
У самих перших електромобілів Tesla Roadster, акумулятори "вмирали" набагато частіше, ніж у машин з більш пізніх партій. У разі, якщо електромобілем не користувалися і залишали без підзарядки з акумулятором зарядженому наполовину, він повністю "сідав" за два місяці. За запевненням Tesla, у нинішньої Model S, половина заряду акумулятора збережеться протягом року.
Так чи інакше, але Джордж Клуні в минулому році продав свій Tesla Roadster з серійним номером 0008 з аукціону, а виручені 99 000 доларів віддав на благодійність. Пробіг електромобіля тоді становив 2937 км.
Глава Tesla Елон Маск, який пильно стежить за будь-якою згадкою імені компанії в ЗМІ, негайно відгукнувся на інтерв'ю Клуні в мережі Twitter. "Мова не йде про Model S. Це стара подія, навіть не новина. Я не розумію, чому про це взагалі повідомляють, - зазначив Маск. - Це все одно, що сказати, що у мого iPhone першого покоління в 2001 році був глюк".
Зазначимо, що інтерв'ю Клуні з'явилося в невідповідний момент для Tesla, адже за останні два місяці були зафіксовані три випадки загоряння Model S після ДТП. Маск повідомив, що Tesla "безумовно не буде проводити відгук" електромобілів Model S, зазначивши при цьому, що його електромобілі в п'ять разів менше схильні до ризику загоряння, ніж машини, що працюють на бензині.
На його думку, реакція деяких видань на випадки із загорянням Model S була "дуже недбала і необгрунтована". Маск зазначив, що щорічно в США відбувається 200 000 випадків загорянь автомобілів з бензиновими двигунами, в яких гине в середньому 250-300 чоловік. "Про скільки таких випадках повідомляли ЗМІ?" - поставив риторичне запитання голова Tesla.
У самих перших електромобілів Tesla Roadster, акумулятори "вмирали" набагато частіше, ніж у машин з більш пізніх партій. У разі, якщо електромобілем не користувалися і залишали без підзарядки з акумулятором зарядженому наполовину, він повністю "сідав" за два місяці. За запевненням Tesla, у нинішньої Model S, половина заряду акумулятора збережеться протягом року.
Так чи інакше, але Джордж Клуні в минулому році продав свій Tesla Roadster з серійним номером 0008 з аукціону, а виручені 99 000 доларів віддав на благодійність. Пробіг електромобіля тоді становив 2937 км.
Глава Tesla Елон Маск, який пильно стежить за будь-якою згадкою імені компанії в ЗМІ, негайно відгукнувся на інтерв'ю Клуні в мережі Twitter. "Мова не йде про Model S. Це стара подія, навіть не новина. Я не розумію, чому про це взагалі повідомляють, - зазначив Маск. - Це все одно, що сказати, що у мого iPhone першого покоління в 2001 році був глюк".
Зазначимо, що інтерв'ю Клуні з'явилося в невідповідний момент для Tesla, адже за останні два місяці були зафіксовані три випадки загоряння Model S після ДТП. Маск повідомив, що Tesla "безумовно не буде проводити відгук" електромобілів Model S, зазначивши при цьому, що його електромобілі в п'ять разів менше схильні до ризику загоряння, ніж машини, що працюють на бензині.
На його думку, реакція деяких видань на випадки із загорянням Model S була "дуже недбала і необгрунтована". Маск зазначив, що щорічно в США відбувається 200 000 випадків загорянь автомобілів з бензиновими двигунами, в яких гине в середньому 250-300 чоловік. "Про скільки таких випадках повідомляли ЗМІ?" - поставив риторичне запитання голова Tesla.
×
Коментарі