На території Державного музею авіації під час найбільшого технічного фестивалю показали довоєнний Opel P4 1935 року. З 1935-го по 1937-й рік на заводі в Руссельхаймі випустили близько 66 тис. таких авто.
Opel P4 - один з перших масових німецьких автомобілів. Це машина з сімейства доступних довоєнних автомобілів. Автомобіль існував тільки в двох кольорах: сірому та темно-синьому.
Каркас автомобіля частково дерев'яний. Машина — двохдверна, двері відчиняються за рухом. Перед ними прикріплені вінкери - вказівники поворотів з лампами всередині. Такі встановлювали на автівках у першій половині ХХ ст. Повороти ліворуч і праворуч вмикаються за допомогою ручки в салоні. Адже електрика в автомобілі задіяна тільки на роботу фар.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Велетенська машина телевізійників і ЛАЗ Гагаріна - на ретровиставці показали два десятки автобусів
Фари — круглі, не втоплені в кузові, а стирчать із панельок, які відходять від крил. На кузові автомобіля немає емблеми Opel. Проте на широкій хромованій решітці радіатора є надпис P/4.
Панель приладів обладнана двома великими круглими індикаторами. На ній розміщені: спідометр, одометр, датчик палива і масляний манометр. Також там встановлені перемикачі фар, склоочисників і показників повороту.
"Друг, який знає, що захоплююся ретроавтомобілями, розповів, що бачив під Києвом покинутий Opel. Машина була в дворі у її власника. Знайшли її в жахливому стані, лежала перевернута і побита. Скла не було. Після цього сам її реставрував: частково замінив деякі дерев'яні елементи, які встигли згнити. Повністю змінив оббивку салону, проводку", - розповів власник Opel P4 Микола Новіков.
Автомобіль — задньопривідний. Під капотом — двигун, об'ємом 1,2 л і потужністю 23 к.с. Машина розганяється до 85 км/год. Автомобіль в середньому споживає 8-10 л на 100 км.
"Ми привезли її на евакуаторі. Вона заводиться, їздить, але є проблеми з акумулятором. Також — із оригінальними покришками. Під час їзди вони злітають. Заміну знайти важко через нестандартний розмір. Машина дуже складна в керуванні через туге кермо. У Києві важко нею пересуватися", - розповів під час фестивалю реставратор із Києва Сергій Зайцев.
У період виходу це авто коштувало 1500 рейхсмарок. Тобто, P4 могла собі дозволити більша частини населення з середнім щомісячним доходом в 250 рейхсмарок.
Рідкісний Opel Admiral 1939 року випуску показали на найбільшому ретрофестивалі України OldCarLand.
Коментарі