Нещодавно відбулася всеукраїнська презентація нового Peugeot 508. Французький легковик почали продавати в автосалонах у трьох комплектаціях. Його вартість стартує від 722 тис. грн.
Щоб ближче познайомитися і випробувати новинку, ми взяли тестову машину в середній комплектації Allure із 2-літровим дизельним двигуном на 180 "коней" і 8-ступеневою автоматичною коробкою передач. Проїхали нею 477 кілометрів із Харкова у Київ, включаючи маршрути в місті.
Знайомство
У Peugeot 508 тип кузова фастбек. Це коли кришка багажника відчиняється разом із похилим заднім вікном. Здалеку здається, що це седан, проте практичність автомобіля на рівні ліфтбека.
Ребра жорсткості на кузовних панелях — стильні, але не яскраво виражені. Завдяки цьому візуально модель старітиме повільно. Цікавим рішенням є дві виштамповки на даху і стрілоподібні лінії боковин. Спортивно виглядають дуті арки задніх коліс в поєднанні з вузькою лінією зі світлодіодних ліхтарів на кормі машини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найбільший із Citroen - 5 особливостей нового кросовера C5 Aircross
Впізнаваною в потоці машин модель роблять вертикальні "клики" ходових вогнів, що за сумісництвом працюють ще й як повороти. Цифровий індекс моделі нанесений на лицевій панелі нижче капота. Завдяки тому, що внутрішні краї фар є трохи заглибленими, автомобіль виглядає вміру агресивним.
Силует машини — гармонійний. Для кращої аеродинаміки кузов зробили невисоким — 140 см. Двері, подібно до американських автомобільних традицій, не мають віконних рамок. При кожному закритті скло автоматично доводиться. Такі рішення також використовують преміальні німецькі виробники.
Цікаво, що новий Peugeot став на 8 см коротшим цієї моделі попереднього покоління. Його довжина 475 см, а ширина 190 см.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спортивний характер й французький дизайн - презентували новий Peugeot 508
Автомобіль комплектують різними решітками радіатора. У комплектації Allure має горизонтальні лінії решітки радіатора із шашками на них. У дорожчій версії GT-line - лише шашки. Колеса на Allure мають бути 17-дюймовими, а в повній комплектації 18-дюймові.
У комплектації Allure авто коштує 925,5 тис. грн. Воно укомплектоване світлодіодними фарами з функцією "бічного світла", шістьма подушками безпеки, круїз-контролем, системою стабілізації, камерою заднього огляду, безключевим доступом. Крім цього, встановлені додаткові опції - масажні крісла й дистанційне відкривання багажника.
Оглядаємо багажник
Багажник у автомобіля чималий — 487 літрів. Під підлогою розміщена докатка. Фальш-підлогу можна відчиняти частинами. Це зручно, коли у заповненому багажнику потрібно дістати якусь дрібницю біля запасного колеса. Подібно до багажних відсіків універсалів і кросоверів тут встановлено розетку на 12 вольт для під'єднання ліхтаря, компресора чи холодильника.
Автомобіль має функцію відкриття і закриття ступнею ноги — достатньо підійти із брелком від автомобіля до й провести ногою під заднім бампером, щоб багажник відчинився. Після такого самого руху ногою він зачиниться. Це зручно, якщо підходити до багажника із сумками у двох руках. Їх не потрібно ставити на землю, аби дотягнутися до кнопки.
Оглядаємо салон
Салон машини просторий. Позаду місця достатньо для трьох дорослих. Порівняно із попереднім поколінням цієї модел,і стало просторіше за рахунок зменшення товщини спинок передніх крісел. До речі, вони з боку пасажира заднього сидіння оббиті практичним прогумованим матеріалом.
Цікаво, що новий Peugeot став на 8 см коротшим цієї моделі попереднього покоління.
Людям зростом до 184 сантиметрів буде зручно — голова в стелю не впиратиметься, ноги також влізуть. Для пасажирів заднього ряду є вентиляція. Свтильники над дверима мають сенсорне керування.
За кермом
Місце водія виглядає інноваційно. Пластик на центральній панелі та картах дверей м'який. Центральна прогумована вставка нагадує за текстурою карбонову.
Кермо у Peugeot 508 — невеликого радіуса зі зрізаними верхньою і нижньою частиною. Центральна частина — масивна, восьмикутна.
Нерідко на автомобілі подібного класу встановлюють проекцію швидкості на лобове скло. Проте інженери Peugeot 508 пішли іншим шляхом — встановили високу торпеду. Вона і огляду не заважає, і дає можливітсь добре зчитувати показники. Подібне рішення застосовували і в Peugeot 3008 .
Замість звичної панелі приладів зі стрілочними спідометром і тахометром встаоновлено дисплей із чотирма варіаціями комбінації приладів. По центру торпеди великий 12,3-дюймовий монітор мультимедійної системи. Під ним - оригінальні кнопки в ряд, мов на фортепіано. Ними можна перемикати режими роботи системи з телефоном, музичною системою тощо. Під ними - ряд із сенсорними кнопками. Важіль коробки передач із розміщеною на ньому кнопкою "паркінгу". Поряд - кнопка електронного ручника і перемикач режимів їзди.
Сидіння в автомобілі зручні, мають невелику бокову підтримку. Оснащені 8-зонним масажером і підігрівом.
Рушаємо
Тисну кнопку запуску двигуна, переводжу важіль коробки передач у "драйв" - і рушаю трасою Харків-Київ. Машина прискорюється швидко й впевнено. Передачі перемикаються плавно.
Кермо автомобіля гостре. Його люфт мінімальний. За керованістю схожа на "Мазду-6". На не дуже хороших ділянках дороги відчувалося середньої м'якості. Дрібні ями не відчуваються, середні трохи й глухо — як в преміальних німецьких і японських авто. Спереду в Peugeot — МакФерсон, позаду — незалежна багатоважільна.
На рівних відрізках траси автомобіль добре тримає дорогу. А на високій швидкості, ніби притискається до асфальту — в круті повороти вдається входити із мінімальними кренами, під час маневрів машина повністю прогнозованою. Її крейсерська швидкість 150-170 км/год. На ній немає великих аеродинаміних шумів, напруження двигуна чи погіршення керованості. Peugeot долає відстань на такій відмітці спідометра без напруження.
Машина прискорюється швидко й впевнено
До 100 км/год розганяється за 9,6 секунди на зимовій гумі із пасажиром і невеликим вантажем. За інших умов авто можна розігнати за 9,4 секунди.
Водій може обирати різні режими їзди — економічний, нормальний і спортивний. Ці налаштування змінюють момент перемикання передач та чутливість керма. Звісно, що найбільшу динаміку машини й гостроту керування можна відчути в спортивному режимі. Проте навіть у нормальному режимі авто їде жваво.
Щодо витрати палива, то на трасі при швидкості 80-100 км/год можна вийти на показник 4,4-5 літрів, у міському режимі з тягнучками — на 6,4-7 літрів дизпалива.
Особливого комфорту додають сидіння із масажем. Подібні опції мають небагато брендів. Серед них "Мерседес-Бенц" і "Сітроен". Причому функція масажу працює по всій спині і з різною інтенсивністю.
Коментарі
2