пʼятниця, 22 лютого 2013 13:13

Авто для таксистів і автошкіл - тест-драйв Citroen С-Elysee
18

Фото: Фото: Володимир Мукан

Новий седан Citroёn С-Elysee почали продавати в Україні цього місяця. Машина у найдешевшій комплектації коштує 105 тис. грн. Це на 10-15 тис. грн. дешевше, ніж авто цього класу корейського та німецького виробництва. Офіційна презентація С-Elysee відбудеться завтра. Ми вирішили познайомитися із новинкою раніше, взяли її на тест-драйв у автосалоні "Ніко Авант Моторс", що на Харківському шосе у Києві.

Знайомство

Citroёn С-Elysee побудований на підсиленій платформі С3. Седан має трохи примружені фари, від них хромовані лінії решітки радіатора плавно переходять у емблему.

Силует машини виглядає збалансовано і пропорційно. Розмір бічних вікон великий, на відміну від інших новинок цього класу. Дзеркала та дверні ручки пофарбовані у колір автомобіля.

"Цей Citroёn у комплектації "Тенденс" із 1,6-літровим дизелем та механічною коробкою передач, - каже Олена Ванівська, директор департаменту продажів автосалону "Ніко Авант Моторс". - Такий коштує 138 тисяч гривень. Citroёn С-Elysee розробили для країн Східної Європи. У цієї моделі підсилена підвіска, у всіх комплектаціях встановлений металевий захист картера двигуна. Повітряний відвід мотора встановили вище, щоб разі невеликих повеней у нього не потрапляла вода. Перед тим, як С-Elysee почали виробляти, дослідні зразки тестували на бездоріжжі, ними проїхали 4 мільйони кілометрів. Тому для наших доріг ця машина пристосована, її підвіска легко "ковтає" невеликі ями".

Найдешевшу модель за 105 тис. грн комплектують трициліндровим 1,2-літровим двигуном.

"Це новий двигун Citroёn. Він високообертовий, швидко розганяє машину, до того ж, добре тягне навіть завантажену машину. Ми посадили в салон такого авто 4 чоловіків і їздили, потужності двигуна не бракувало. Думаю, завдяки цій моделі продажі Citroёn в Україні виростуть. Адже ця машина через низьку вартість і міцну ходову частину буде затребуваною серед таксистів, автошкіл, її купуватимуть як службовий транспорт у різні компанії", - вважає Ванівська.

Сідаємо за кермо

Торпеда зроблена із твердого фактурного пластика, над панеллю приладів великий козирок. Кермо Citroёn С-Elysee, на відміну від корейських машин цього класу, немає кнопок керування магнітолою. Внизу форма кермового ободу трохи приплюснута.

Сідаю на місце водія, трохи опускаю сидіння, кермо піднімаю, щоб було видно всю шкалу спідометра. Посадка в машині нижча, ніж у Aveo New, проте простір перед капотом добре видно. Сидіння широке, на ньому зручно їздити на далекі відстані.

На картах дверей немає "собачок" запирання. Всі двері зачиняються кнопкою центрального замка на торпеді. На передніх дверних картах немає і кнопок електричних склопідйомників. Їх розмістили на центральному тунелі біля важеля коробки передач. Зазираю в бардачок - він глибокий, туди, не згинаючись, влазять аркуші А4.

Над місцем переднього пасажира немає традиційної ручки в стелі, щоб триматися на різких поворотах

У козирку від сонця переднього пасажира вмонтоване макіяжне дзеркальце.

Оглядаємо салон і багажник

Підлаштувавши переднє сидіння під свій зріст 188 см, сідаю на задній диван. Місця для ніг достатньо, до спинки водійського сидіння ще лишається 13-15 см. Простору для голови ззаду значно більше ніж в Huуndai Akcent. Спинки заднього сидіння розкладаються роздільно.

Багажник нового Citroёn найбільший в класі - 506 літрів. У Kia Rio - 502 літри. Відчиняти багажник можна із салону або ж дистанційно, із ключа-брелка. Під картонним піддоном багажника повнорозмірна запаска і вільне місце біля неї. Туди влізе не те що компресор, а й 5-літрова каністра з омивачем для скла.

Рушаємо

Дизельний двигун заводиться з півоберта. Поки він прогрівається, намагаюся увімкнути пічку. Температура та місце обдуву вмикається кнопками, всі показники виводяться на круглий дисплей під магнітолою. Витискаю зчеплення, вмикаю передачу й рушаю. Машина починає рух плавно, передачі перемикають чітко. Коли швидкість машини перевищила 30 км/год, спрацьовує центральний замок.

До 60 км/год розганяю авто за 5 секунд. Перемикаюся на вищі передачі на 2100 обертах за хвилину. Так машина споживає 5,5 літрів пального. Витрату дизпалива, пройдений кілометраж, час та рівень пального в баку показує екран бортового комп'ютера між спідометром і тахометром.

З Харківського шосе їду на проспект Миколи Бажана. Від дрібних вибоїн у салоні ледь чутний глухий стук, підвіска м'яка. На Бориспільській автостраді розганяю автомобіль до 150 км/год (максимальна - 188 км/год), двигун працює при такій швидкості на 2800 обертах за хвилину, кермо стає важчим. При перелаштуванні на інші смуги машину трохи погойдує, але авто керованості не втрачає. По дорозі від Борисполя до Києва повертаю в бік заправки, випробовую машину на грунтовій дорозі. Незважаючи, що її кліренс 14,2 см, нерівності долає краще, ніж "Кіа Сіід" із таким же просвітом. У Citroёn передній бампер має невеликий звіс.

Гальма машини потужніші, ніж у "однокласників", ледь торкаюся до педалі - і автомобіль стає, як вкопаний. Біля Бориспільської траси випробовую гальма - розганяюся до 60 км/год і за 10 метрів після натиску на гальма машина зупиняється.

Плюси:

- просторий салон і великий багажник;

- економічні двигуни;

- наявність заводського захисту картера двигуна.

Мінуси:

- великі петлі багажника;

- у базовій комплектації бічні дзеркала не мають електроприводу.

Зараз ви читаєте новину «Авто для таксистів і автошкіл - тест-драйв Citroen С-Elysee». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

10

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі