Німецький автовиробник Audi випустив модель A8 L довжиною 6,36 м. Шестидверне авто має базу 4,22 м.
На реалізацію проекту пішло близько року. Про це повідомляє Автоцентр.
Конструкторам лімузина необхідно було створити максимальний рівень безпеки і зберегти високу жорсткість кузова. При цьому слід було врахувати пропорції і гармонійність зовнішнього вигляду. Тому вони застосували фірмову конструкцію несучого алюмінієвого кузова Audi Space Frame.
Центральний тунель і боковини виготовили з екструдованого алюмінію. Для збільшення поперечної жорсткості конструкції пасажирський відсік відділений від багажника подвійний перегородкою. В дах вмонтували алюмінієві труби і поперечки. У результаті маса машини складає 2418 кг.
В дах інтегрували скляну панель довжиною 2,4 м, що забезпечує хорошу освітленість. Фари і задні ліхтарі включають додаткові бокові габаритні вогні, як це передбачено законом для автомобілів такої довжини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Audi оновила сімейство А3
Розкішний салон розрахований на 6 осіб. Для обробки сидінь використовується ексклюзивна шкіра Valcona і замша бежевого кольору. Всі крісла мають індивідуальні регулювання з електроприводом. Між кріслами третього ряду встановлена масивна консоль. Вона включає зручний підлокітник, кількох відділень для різних дрібниць, включаючи охолоджуваний бокс, а також блок управління кліматом і індивідуальної розважальної системою. Екран розважальної системи знаходиться на панелі між сидіннями другого ряду.
Ексклюзивний Audi A8 оснащений 3,0-літровим бензиновим турбомотором TFSI, що розвиває потужність 310 л. с. і видає максимальний крутний момент в 440 Нм. Шестиметровий седан здатний розганятися від 0 до 100 км/год за 7,1 секунди, а його максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/ч. Із мотором працюють 8-ступінчаста автоматична коробка передач і повнопривідна трансмісія quattro. У базову комплектацію новинки увійшли 19-дюймові легкосплавні 15-спицеві диски і гальмівна система від "зарядженої" моделі Audi S8.
Нагадаємо, Audi почала дорожні тести оновленої Q5.
Коментарі