Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД) у травні-червні 2012 року має намір розробити законопроекти, що передбачають скасування або істотне зниження ставок акцизного збору з вживаних легкових автомобілів.
Як повідомляється в прес-релізі ВААІД, такі заходи асоціація має намір прийняти "на захист українського споживача".
"Зараз українець при розмитненні б/у автомобіля повинен заплатити акцизний збір, який в 2-3 рази перевищує вартість самого б/у автомобіля. Ми будемо боротися за скасування акцизного збору, щоб українець замість ВАЗ або Daewoo зміг купити 5-річну іномарку з Німеччини", - сказано в прес-релізі.
У повідомленні зазначено, що нині з урахуванням високих акцизних ставок при розмитненні вживаного автомобіля їх імпорт в Україну практично зупинений.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Dacia показала бюджетний фургон Dokker вартістю 9 тисяч євро
Водночас виконавчий директор асоціації "Укравтопром" Юхим Хазан на прес-конференції в четвер підкреслив, що високі акцизи на легкові автомобілі рятують ринок від екологічно небезпечної техніки, тоді як в сегменті комерційного транспорту ситуація інша - понад 60% парку становлять автомобілі старше 10 років.
"Ми вже три роки боремося за те, щоб в Україні були введені стандарти екобезпеки хоча б Євро-3 (на сьогодні - Євро-2), однак безуспішно, але високі акцизи на старі легкові авто хоча б зупинили їх масове ввезення на відміну від комерційної автотехніки ", - підкреслив Хазан.
Коментарі
10