Тестування найшвидшого поїзда на магнітній подушці відновилося в префектурі Яманасі в Японії, де потяг він був пущений на тест-лінію на магнітній підвісці, подолавши відстань 42,8 км .
На практиці поїзд може прискорюватися до 500 кілометрів на годину, це підтверджує відео, розміщене в кінці матеріалу. Виробник поїздів планує почати роботу над магнітною лінією до квітня 2014 року, проект оцінений приблизно в $ 52 млрд.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Залізничники вночі розклад поміняли
Для отримання хорошої аеродинаміки велика перший вагон представляє собою увігнутий "ніс ". Японське диво повітряних доріг складається з 16 вагонів, в я ких можуть розміститися до тисячі пасажирів. Технологія вимагає величезних інвестицій, тому комерційна експлуатація даних винаходів на магнітній подушці почнеться не раніше 2027 .
Одна з причин такої високої вартості нової лінії на магнітній підвісці полягає в тому, що виробникові доведеться рити тунель під масивними хмарочосами в центрі Токіо. Компанії також потрібно буде створити тунель під Японськими Альпами. У ході реалізації проекту буде врахована оцінка впливу поїздів на навколишнє середовище, йдуть і пошуки способів зниження витрат на обслуговування всієї цієї техніки. Дев'ять додаткових високошвидкісних вагонів будуть розроблені до 2015 року .
Як тільки роботи над найшвидшим потягом у світі будуть завершені, жителі Японії отримають можливість доїхати від Токіо до Нагої всього за 40 хвилин. На даний момент, аналогічна поїздка, що охоплює 286 км, займає 95 хвилин
Коментарі
23