Останні 5 років вживані автомобілі в Україні подешевшали у доларовому еквіваленті. Головна причина - насичення ринку недорогими машинами з ЄС і США.
Маючи 100-150 тис. грн, можна обрати авто на кожен день, яке не завдаватиме багато клопоту. Проте чимало в продажу і дешевших автівок.
Портал Gazeta.ua відшукав легковики із автоматичною коробкою передач вартістю до 39 тис. грн. Усі обрані машини - реальні, на ходу й мають електричні склопідйомники, гідропідсилювач керма тощо.
Nissan Bluebird - 28 тис. грн
1989 рік випуску.
Пробіг - 100 тис. км.
Японський передньопривідний седан виробляли з 1983-го по 1990 рік. Ці моделі продавали в кузові універсал і седан. Встановлювали бензинові двигуни об'ємом 1,6, 1,8 і 2,0 л.
В Україні чимало таких машин. Є версії з повним електропакетом, поширені комплектації з автоматичною коробкою передач. У власників нерідко виникають труднощі з деякими деталями. Їх складніше знайти, ніж до німецьких автомобілів.
Ford Scorpio - 36,4 тис. грн
1991 рік випуску.
Пробіг - 281 тис. км.
Автомобіль бізнес-класу, який виготовляли протягом 1985-1998 років в Німеччині. Модель має просторий комфортабельний салон, багате оснащення і міцну підвіску. В Україні чимало автомобілів цієї моделі у кузові ліфтбек. Багато машин у комплектаціях із шкіряним салоном.
Зазвичай такі машини вартістю до 50 тис. грн мають кузов із корозією чи проблемну ходову частину.
Audi 90 - 36,4 тис. грн
1985 рік випуску.
Пробіг - 145 тис. км.
Німецький седан Audi 90 1-го покоління виробляли із 1984-го до 1987 рік. Це була потужніша версія "вісімдесятки". На модель встановлювали рядні п'ятициліндрові бензинові мотори об'ємом 2,0 і 2,2 л. А також 1,6-літровий турбодизель потужністю 70 к. с. У Audi 90 був передній привід, але модифікація з 2,2-літровим двигуном пропонувалася і в повноприводному виконанні.
Більшість машин цієї моделі вартістю до 40 тис. грн мають чимало неоригінальних деталей, деформований кузов і двигун після кількох капремонтів.
OPEL Ascona - С 37800
1989 рік випуску.
Пробіг - 111 тис. км.
Німецький Opel Ascona С виробляли із 1981-го по 1988 рік. Технологічно автомобіль у багато чому є прогресивнішим за радянський ВАЗ-2108 чи АЗЛК-2141. Має просторий салон, високу ремонтопридатність і доволі просту конструкцію.
Базовим двигуном був 1,3-літровий силовий агрегат потужністю 60 к. с., поширеним був і 1,6-літровий мотор потужністю 75 к. с. S-версії з більш високим ступенем стиснення мали збільшену на 20% потужність. На верху лінійки перебувала модель GTE з електронним уприскуванням палива і потужністю 130 к. с.
Із ввезених старих машин 1990-х Ascona було чи не найбільше. Вони мають непогане рульове керування і надійні двигуни. Слабким місцем є кузов машини. Чимало його частин схильні до сильної корозії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як їде новий Peugeot 2008 із найпотужнішим у лінійці двигуном на 155 "коней" - тест-драйв
Fiat Croma - 39 тис. грн
1992 рік випуску.
Пробіг - 228 тис. км
Італійський ліфтбек середнього класу Fiat Croma 2-го покоління виробляли із 1991-го по 1996 рік. Дизайн моделі розробляв Джорджетто Джуджаро. Переважна більшість цих машин в Україні оснащені 1,6, 2.0-літровими двигунами потужністю від 83 до 155 к. с. Також можна знайти машини з 2-літровими турбованими силовими агрегатами або V-подібною "шісткою" об'ємом 2,5 л, що розвиває 159 к. с.
Коментарі
1