




Зараз найпопулярніші Mitsubishi Lancer Evolution від IIX до X генерації. Із заводу ці автомобілі виходять із потужністю близько 300 к. с.
Українські автолюбителі витягують із Mitsubishi Lancer Evolution 600 і більше "коней".
Двигун об'ємом 2,2 л. може видавати близько 600 к. с., якщо поміняти комплектуючі двигуна на модифіковані. Заміна торкається усіх елементів, які можуть не витримати надмірної потужності. Крім цього міняють турбіни. Щоб все запрацювало потрібно правильно налаштувати двигун та змінити паливну систему. Зазвичай на Evolution встановлюють бензонасос, який здатен качати тисячу літрів на годину.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як в Україні тюнінгують Subaru Impreza WRX STI
Для потужних моторів потрібні сильніша гальма, приводи та підвіска. Часто Lancer встановлюють амортизатори фірми Tein Type Flex чи Öhlins. Останні використовують на ралійних Mitsubishi Lancer Evolution.
В екстер'єрі зміни стосуються аеродинаміки: обтічні бампери, антикрила та інше. Також міняють оптику автомобілів.
Україні чимало ралійних Lancer Evolution. Найчастіше готують для групи N4, де заборонено вносити зміни у двигун. Тож всі роботи проводять щодо підвищення рівня безпеки та покращення керування.
Gazeta.ua пропонує добірку тюнінгованих Mitsubishi Lancer Evolution.
Коментарі
Согласен с Блохиным. В сборную нужно брать игроков у которых " глаза горят ", тех кто выйдут и будут " рыть землю " не обращая внимания, что против них будут играть : Роналдо, Руни, Ибрагимович. А у нас есть такие игроки. Вратарь : Махновский - лучший сегодня, на замену Безотосный и Горяинов. Пятов очень слаб на выходах и дальних ударах. Центральные защитники : Езерский, Кривцов, Ракицкий, Михалик. Полузащитнаков и крайних защитников " море " :Гусин, Ротань, Бутко, Шевчук, Федецкий, Паляныця, Алиев, Кравченко, Ярмоленко, Безус, Степаненко. Нападающие : Кузнецов, Шиндер, Девич, Воронин, Ковпак, Антонов. Шевченко уже " своим именем " и игрой на ЕВРО 2012 не удивит, следонательно его можно взять в тренерский штаб, для усиления.