пʼятниця, 11 вересня 2020 15:36

5 автомобілів, які варто побачити на "Ретрозльоті  OldCar"
5

12 вересня стартує "Ретрозліт OldCar". Знову десятки старовинних машин зберуться у Державному музеї авіації імені О.К. Антонова. Захід почнеться із пробігу машин-учасників містом від Пам'ятника засновникам Києва у Наводницькому парку до авіаційного музею по вул. Медова, 1. Там кожен зможе побачити ці автівки серед літаків і гелікоптерів 12-13 вересня.
Для участі в заході вже зареєструвалися 2 сотні машин. Серед них буде чимало ексклюзивної техніки різного року виробництва.
Пропонуємо 5 найбільш рідкісних машин "Ретрозльоту OldCar".

Автор: Фото: Володимир Мукан
   ГАЗ-12 ЗіМ “Фаетон”
ГАЗ-12 ЗіМ “Фаетон”

ГАЗ-12 ЗіМ "Фаетон"
Такий автомобіль є лише в одному екземплярі. Його не випускали серійно.
Крила, капот, двері й задня частина зовні подібні до серійного ГАЗ-12. Головною відмінністю машини, яку покажуть на заході, є відкидний верх. А також деякі конструктивні особливості.
1949 року зробили 2 експериментальні зразки "Фаетона". Під час випробувань машина добре себе показала. Проте були й слабкі сторони - кузову бракувало жорсткості. Його прийшлося підсилювати потужними підрамниками. Після цього вага машини стала занадто великою для потужності її двигуна. Тому модель з відкритим верхом вирішили не запускати в серійне виробництво.
ГАЗ-12 ЗіМ "Фаетон", який буде на "Ретрозльоті OldCar", реставрували у майстерні "Авто-Реанімація" в місті Дніпро. Високий рівень відновлення відзначили на заводі-виробнику - 2011 року авто отримало кубок від керівництва Горьківського автозаводу.
Там же машині присвоїли 42-й номер у реєстрі колекційних авто. До Горьківського автозаводу машина доїхала своїм ходом, подолавши загалом понад 2,5 тис. км.

Автор: Фото: Володимир Мукан
  Opel Rekord 1900 L
Opel Rekord 1900 L
Opel Rekord 1900 L
Rekord 1900 L випущений 1969 року. Машин цієї моделі в Україні до десяти. В подібному стані немає жодної.
Opel опинився в Україні ще на початку 1990-х років і за цей час у машини змінилося лише 3 власника. Свого часу Rekord був першою іномаркою в Лубнах Полтавської області. Звідти її й викупили.
Кузов автівки дводверний, дизайн водночас стриманий і динамічний. Цікаво, що в авто збережений "рідний" радіоприймач.
Автор: Фото: Володимир Мукан
  Morgan Plus4
Morgan Plus4

Morgan Plus4
Така британська модель у 4-місному виконанні єдина в Україні. Завод-виробник випускає декілька одиниць цієї версії в рік.
Машина виглядає у стилі класичного ретро - із масивними крилами над колесами, окремо закріпленими фарами, довгим капотом і невисокою посадкою за кермом.
Модель ручної збірки майже без змін виробляють із 1953 року. Вона побудована на дерев'яному каркасі. Салон оздоблений дорогими породами деревини, сидіння також має дерев'яний каркас. Morgan Plus4 спроектований для того, щоб її власник отримував задоволення від швидкісних розгонів й при цьому міг взяти 3 пасажирів.
До речі, саме цю модель цінує й британська аристократія – Plus4 є в родині Тетчер.

Автор: Фото: Володимир Мукан
  De Soto S6
De Soto S6


De Soto S6

В Україні таке авто 1939 року лише одне. Саме така була в мультиплікатора Волта Діснея. Йому її подарували за рекламу марки De Soto. Цієї марки вже не існує. Раніше De Soto входила до складу Chrysler й виготовляла машини з 1928 по 1961 рік.

Модель S6 має чималі розміри. У передні крила вмонтовані квадратні фари. Капот складається з 2 частин. Передні двері відчиняються за рухом, задні - проти.

Відновлював автомобіль киянин Сергій Зайцев. Більшість деталей він замовляв зі США, щоб авто мало оригінальний вигляд. Після довгих років реставрації власник De Soto S6 активно бере участь у різноманітних заходах, присвячених класичним автівкам.

Автор: Фото: Володимир Мукан
  Alfa Romeo Alfetta GTV
Alfa Romeo Alfetta GTV


Alfa Romeo Alfetta GTV
Купе 1975 року вперше покажуть на подібному заході. Перш за все машина вражає дизайном. Має чимало оригінальних і сміливих рішень, які відсутні на інших автівках цього класу різних виробників. До речі, над кузовом потрудився Джорджетто Джуджаро.
Конструктивно машина теж цікава. Зчеплення і трансмісія у ній розташовані у задній частині, разом з диференціалом для більшого розподілу ваги по вісях.
Передня підвіска торсіонна, задня - De Dion. 2-літровий силовий агрегат оснащений 2 карбюраторами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Киянам та гостям міста пропонують допомогти у розвитку ВДНГ

Потрапити на захід можна в суботу 12 вересня та неділю 13 вересня з 10:00 до 19:00. Вартість квитка в касі Музею авіації - 100 грн.

Зараз ви читаєте новину «5 автомобілів, які варто побачити на "Ретрозльоті  OldCar"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути