28-річний одесит Роман Жук своїми руками переобладнав "вісімку" в спорткар, який близький за характеристиками до гоночних Lamborghini і Bugatti і навіть придумав оригінальну назву - RVT MartiLana, на яке автора надихнула кохана дівчина і відомий алкогольний напій, повідомляє Сегодня.
На виставці спортивних авто саморобний "болід" викликав справжній фурор. "Мені запам'ятався чоловік, який будував моделі літаків на радіоуправлінні. Він сказав, що машина з скловолокна повинна бути така ж тендітна, як і його літаки. Треба було бачити його очі, коли я спокійно встав на машину, підстрибнув на ній і ступив на дах! На ній не залишилося жодної вм'ятинки. Тоді я зрозумів, що потрібно реагувати на всіх "оцінювачів" моєї праці спокійно, не беручи близько до серця", - згадує Роман.
На своє дітище хлопець витратив 10 років. В результаті від "Лади" залишилося не більше 25%. Правда, за словами господаря, межі досконалості немає, але конкретних планів по тюнінгу поки не має. "Вісімка" у мене з'явилася у 18 років. Коли порався з залозками в гаражі, батьки розцінювали моє захоплення як звичайне "пацанське" заняття. А мені хотілося досягти мети, особливо заради мами, яка підтримувала мене в цьому хобі. Дуже шкода, що вона не побачила результату - померла через хворобу", - поділився Роман.
За п'ять років майстер зібрав перший в Одесі суперпотужний турбовазомотор, на 23 см опустив дах, встановив внутрішній каркас безпеки і переніс двигун назад.
"Коли машина була вже готова до фарбування, мене раптом осяяло, що треба все міняти. За два роки викинув купу пластику, пінопласту, дисків, труб, вирізав старий каркас і побудував новий. На все пішло 45 кг скловолокна, 50 літрів смоли, 100 метрів наждачки, 35 балонів піни", - продовжує Рома.
"Жигулі" змінилися до невпізнання: у 2011-му з'явилися обриси гоночної машини, а через рік вона отримала своє ім'я. "У важкі часи улюблена дівчина не давала все кинути. Заради неї я і старався", - зізнається творець суперкара.
Вже в процесі роботи сформувалася так звана "команда RVT", як зараз Роман називає своїх друзів Вову і Валика, які разом з ним ночували в гаражі.
RVT MartiLana, оснащена турбомотором, може розвивати швидкість до 350 кілометрів на годину. Цікаво, що до 100 кілометрів автомобіль розганяється всього за 3,5 секунди, як нові моделі "болідів". Господар машини пишається, що при суперлегкій вазі (всього 500 кг) авто має потужність 420 кінських сил. За співвідношенням цих показників вона обходить навіть спорткари останніх моделей Bugatti і Lamborgini. За словами автоконструктора, могутніше тільки боліди Формули-1.
На виставці спортивних авто саморобний "болід" викликав справжній фурор. "Мені запам'ятався чоловік, який будував моделі літаків на радіоуправлінні. Він сказав, що машина з скловолокна повинна бути така ж тендітна, як і його літаки. Треба було бачити його очі, коли я спокійно встав на машину, підстрибнув на ній і ступив на дах! На ній не залишилося жодної вм'ятинки. Тоді я зрозумів, що потрібно реагувати на всіх "оцінювачів" моєї праці спокійно, не беручи близько до серця", - згадує Роман.
На своє дітище хлопець витратив 10 років. В результаті від "Лади" залишилося не більше 25%. Правда, за словами господаря, межі досконалості немає, але конкретних планів по тюнінгу поки не має. "Вісімка" у мене з'явилася у 18 років. Коли порався з залозками в гаражі, батьки розцінювали моє захоплення як звичайне "пацанське" заняття. А мені хотілося досягти мети, особливо заради мами, яка підтримувала мене в цьому хобі. Дуже шкода, що вона не побачила результату - померла через хворобу", - поділився Роман.
За п'ять років майстер зібрав перший в Одесі суперпотужний турбовазомотор, на 23 см опустив дах, встановив внутрішній каркас безпеки і переніс двигун назад.
"Коли машина була вже готова до фарбування, мене раптом осяяло, що треба все міняти. За два роки викинув купу пластику, пінопласту, дисків, труб, вирізав старий каркас і побудував новий. На все пішло 45 кг скловолокна, 50 літрів смоли, 100 метрів наждачки, 35 балонів піни", - продовжує Рома.
"Жигулі" змінилися до невпізнання: у 2011-му з'явилися обриси гоночної машини, а через рік вона отримала своє ім'я. "У важкі часи улюблена дівчина не давала все кинути. Заради неї я і старався", - зізнається творець суперкара.
Вже в процесі роботи сформувалася так звана "команда RVT", як зараз Роман називає своїх друзів Вову і Валика, які разом з ним ночували в гаражі.
RVT MartiLana, оснащена турбомотором, може розвивати швидкість до 350 кілометрів на годину. Цікаво, що до 100 кілометрів автомобіль розганяється всього за 3,5 секунди, як нові моделі "болідів". Господар машини пишається, що при суперлегкій вазі (всього 500 кг) авто має потужність 420 кінських сил. За співвідношенням цих показників вона обходить навіть спорткари останніх моделей Bugatti і Lamborgini. За словами автоконструктора, могутніше тільки боліди Формули-1.
×
Коментарі
4