




Італійська гонка ретроавтомобілів Mille Miglia стартувала 15 травня о 7 ранку з міста Брешія. Учасники мали подолати 1000 миль від старту до фінішу за 4 дні.
430 екіпажів із 40 країн перетнули 7 італійських регіонів, у пробігу брали участь 75 виробників автомобілів. Більше за все - італійців.
Маршут цьогорічного змагання пролягав через Мілан, Болонью, Рим та Венецію. Повернутись машини мали у Брешію, звідки почали рух. На гонку з'їхали машини з усієї Італії та Європи. Приїхали і знаменитості - пілот Формули-1 Джанкарло Фізікелла, американський ресторатор Джо Бастіаніч, шеф-кухар Карло Кракко, продюсер Ріккардо Поццолі, який їхав на Fiat 508C Balilla 1938 року.
"Це наганрніші перегони у світі. Кількість автомобілів тут, їхній вік і стан не може не вражати, - говорить Gazeta.ua організатор найбільшого технічного фестивалю Old Car Land Вадим Навроцький. Він приїхав на перегони з України. - Цікаво, що в час проведення цих змагань я помітив чимало раритетних машин, які не беруть участі в гонці. Люди просто приїхали на таких автівках подивитися на це видовище".
18 травня до фінішу першими приїхали Джованні Мочері і Даніеле Бонетті на Alfa Romeo 6C 1500 SSA 1928 року випуску, який належить музею Alfa Romeo в Арезі. Друге місце також посіла команда на Alfa Romeo, а третє місце дісталося гонщикам на Bugatti Type 40 1927 року.
З 1927 по 1957 рік Mille Miglia була однією з найбільших гонок в світі. Змагання завжди проводилися на дорогах загального користування, які під час перегонів не перекривалися. По всьому маршруту траси встановлювалися спеціальні таблички, які підказували дорогу. Пізніше ці таблички стали офіційним символом заходу.
Перша гонка Mille Miglia стартувала 26 березня 1927 року. Тоді 77 італійських екіпажів взяло участь у перших перегонах. Через 21 годину 4 хвилини і 48 секунд переможець перетнув фінішну лінію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ніколас Лауда виграв "Формулу-1" після страшної аварії
Кілька разів гонку закривали. У 1938 року після трагічного інциденту, коли під час гонки померли кілька жителів, Бенніто Муссоліні призупинив проведення перегонів. Провести Mille Miglia вдалось вже за два роки - 1940-го. Тоді потрібно було пройти 100-кілометрове кільце 9 разів. Там же відбувся дебют конструктора Енцо Ферарі, який тоді маркою ААС (Auto Avio Costruzioni). Він представив модель Tipo 815.
Mille Miglia була закрита в 1957 році після страшної аварії в селі Гуідиццоло. Тоді загинули пілот Альфонсо де Портаго, його штурман Едмунд Нельсон та ще одинадцять глядачів. Попередньо причиною аварії став вибух колеса.
Коментарі