




Компанія Subaru представила прототип нового універсалу Levorg. Прем'єра новинки відбулася на автосалоні в Токіо.
Габаритна довжина автомобіля становить 4690 міліметрів, ширина - 1780 міліметрів, висота - 1485 міліметрів. Колісна база універсалу дорівнює 2650 міліметрів.
Subaru підготували для прототипу два опозитних бензинових двигуна, що представляють нове сімейство агрегатів. Обидва мотори мають чотири циліндра, оснащені безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом. Обсяг базового варіанту становить 1,6 літра, а його потужність і максимальний крутний момент досягають 170 кінських сил і 250 Нм відповідно. Другий агрегат - дволітровий. Він розвиває 300 кінських сил і 400 Нм крутного моменту. Витрата палива мотора 1.6 дорівнює 5,7 літра на сто кілометрів пробігу, 2.0 - 7,5 літра. Обидва двигуни поєднуються з варіатором Lineartronic.
Subaru підготували для прототипу два опозитних бензинових двигуна, що представляють нове сімейство агрегатів. Обидва мотори мають чотири циліндра, оснащені безпосереднім уприскуванням палива і турбонаддувом. Обсяг базового варіанту становить 1,6 літра, а його потужність і максимальний крутний момент досягають 170 кінських сил і 250 Нм відповідно. Другий агрегат - дволітровий. Він розвиває 300 кінських сил і 400 Нм крутного моменту. Витрата палива мотора 1.6 дорівнює 5,7 літра на сто кілометрів пробігу, 2.0 - 7,5 літра. Обидва двигуни поєднуються з варіатором Lineartronic.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна вже готова відмовитися від обмеження на імпорт авто
Також прототип оснащений системою Si-Drive, яка дозволить водієві змінювати режими роботи двигуна і коробки передач. Автомобіль також оснастили системою симетричного повного приводу. У список оснащення прототипу увійшли система запобігання зіткнення спереду, адаптивний круїз-контроль з функцією розпізнавання стоп-сигналів, система утримання рядності руху, а також функція обмеження подачі газу при різкому натисканні на педаль під час руху заднім ходом.
Також прототип оснащений системою Si-Drive, яка дозволить водієві змінювати режими роботи двигуна і коробки передач. Автомобіль також оснастили системою симетричного повного приводу. У список оснащення прототипу увійшли система запобігання зіткнення спереду, адаптивний круїз-контроль з функцією розпізнавання стоп-сигналів, система утримання рядності руху, а також функція обмеження подачі газу при різкому натисканні на педаль під час руху заднім ходом.
×
Коментарі