Культова марка італійських суперкарів Lamborghini планує до 2014 року підвищити рівень продажів і створити зовсім новий автомобіль "на кожен день".
Як розповів глава компанії Стефан Вінкельман, лінійка Lambo поповниться новою, більш доступною моделлю.
Таким чином автовиробник, який зараз конкурує з Ferrari, готується до відновлення рівня продажів машин на європейському ринку до докризових показників, яке за прогнозами Вінкельмана, відбудеться в 2013-2014 роках.
У 2007 році продажі суперкарів по всьому світу становили 35 тисяч машин. У 2010 році вдалося реалізувати лише 26 тисяч авто. Зараз продажам дорогих автомобілів сприяє впевнене зростання попиту на ринках країн, що розвиваються, зокрема Китаю та Росії.
"Ми хочемо випустити машину, яка не буде стояти в гаражі покупця", - заявив Вінкельман.
Утім, ще не ухвалене рішення ані про назву, ані про дизайн, технічні характеристики й інші параметри майбутньої новинки.
Допомогу в розробці нового суперкара Lamborghini надасть німецька компанія Volkswagen Group.
Коментарі