Одислав Боженко
Фотограф, журналіст, суспільний репортер ресурсного центру - "ГУРТ".
27.04.2013
17

"Мертві душі" або нові розваги від Укрзалізниці

Тим часом, як серед громадян все ще не спадає ажіотаж довкола "Хюндай Мотор", Укрзалізниця вже більше року апробовує нову "розвагу" для пасажирів - систему електронної черги. На вокзалах стоять, такі собі автомати, які видають квиточок на чергу до відповідних кас, номер якого згодом висвітлюється на табло . По замовчуванню ця схема повинна була дозволити пасажирам "зекономити час" і загалом покращити сервіс у наших залізничних касах. Якби не так..

Була шоста година вечора. Люду в терміналі-Б головного вокзалу Харківської Південної Залізниці було не так вже й багато. Я підходжу до однієї з 8-ми кас і стаю четвертим у черзі. Раптом згадую, що треба взяти той бісовий талончик і вертаюсь до автомату. Останій чемно видає мені квиточок з номером 242. Я почісую спантеличено макітру, дивлячись на табло, яке не мало не багато висвітлює останім номером 181-ого пасажира. Я здивовано повертаюсь назад до каси , в якій продовжую стояти третім по черзі. Думаю, раптом пройде, і касир не подивиться на номер талону. Не пройшло. Пані Ольга з 7-ої каси каже : " Дождитесь своей очереди!". Та я б не проти тільки за мною нікого не має в черзі, а тих 60 людей які віддаляють мій 242-ий талончик і 181-ий я не спостерігаю. "Пані, але за мною не має ні душі! Що вам заважає мене обслужити?". На це пані Ольга знервовано відповідає: " Ничем не могу помочь, у нас технологический процес! Ждите своего номера на табло". І тут до мене дійшло, що ж на справді відбувається.. В касі і справді не було людської черги. Зате віртуальна таки існувала.Протягом наступних 10 хв до каси підійшло ще з десяток таких як я , мирних пасажирів - їх ,перепрошую, "відшили" аналогічно. Я помітив ще з десяток очікуючих, які туди-сюди тинялись по вокзалу, в очікуванні поки ліниве табло все-таки засвітить їх "щасливий номер". Очевидно, що з десяток гарячкуватих пасажирів взяли талончики і, не дочекавшись своєї черги, просто їх викинули в смітник. Решта ж змушена була таки дочекатись своєї "манни небесної".

В ефірі час-від-часу диктор промовляла завчену фразу , про те ,що в ".. касах терминалу работает система електронной очереди, которая поможет пасажирам секономить свое время. Вам нужно подойти к автомату и взять соответсвующий талончик.." Я підійшов ще до декількох "пустих кас". Там спрацював аналогічний принцип - ніхто так і не захотів мене вислухати з "не тим талончиком".

Все ще надіючись на людську правду, перекидаючись поглядами розуміння з такими ж здивованими новою системою пасажирами, вирішив звернутись до адміністратора вокзалу. Той навіть не захотів мене вислухати, одразу накинувшись на мене зі словами , що буцім ця система вже рік часу ефективно працює, хай я нічого не вигадую і йду чекати своєї черги, а взагалі щоб краще вимітався, клятий западенець, до свого краю (дослівно).. Написати скаргу він мені, очевидно, не дозволив.

Що ж довелось чекати ще 45 хв, поки "мертвих душ" нарешті не обслужили. Квиток я (о диво!) таки отримав. А по дорозі до дому думав, що може й справді ця система десь в якихось касах Будапешту чи Праги допомагає проходити швидше чергу, але напевно не тут, напевно не в Україні, напевно не в Харкові.

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

17

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі