понеділок, 22 лютого 2016 09:57

NASA показало знімок лабіринту Ночі на Марсі

NASA показало знімок одного з регіонів лабіринту Ночі на Марсі. Його зробили у листопаді 2015 року науковим інструментом High Resolution Imaging Science Experiment орбітальної станції Mars Reconnaissance Orbiter. Про це повідомляється на сайті агентства.

На знімку показано вміст мінералу ярозита в східній частині найбільшого лабіринту Марса, що є комплексом пересічних каньйонів довжиною до 1,2 тис. км. На Землі ярозит (мінерал із сульфату калію і заліза) виявлений у вулканічних районах.

На Червоній планеті його вперше виявили на плато Меридіана. Також, повідомляється про його широке поширення на Червоній планеті. Його наявність є свідченням вулканічної активності і підвищеної кислотності середовища, що мала місце в минулому на Марсі.