Українська дизайн-студія DIGITEC Visual Engineering представила проект магістрального тягача КRAZ-K1.
Незважаючи на те, що Кременчуцький автозавод останнім часом робить ставку на машини безкапотного компонування, в українській дизайн-студії DIGITEC Visual Engineering вирішили створити машину традиційну для даної марки - капотного компонування. Причому це проект не просто автомобіля, а магістрального тягача, пише infocar.ua.
Керівник дизайн-студії DIGITEC Visual Engineering Костур Олександр вважає, що у тягача KRAZ-K1 є багато переваг. Це краща аеродинаміка - капотный тягач має менший опір повітря, ніж безкапотник. Крім того, для зниження витрати палива передбачається використовувати надширокі односхилі шини на задніх мостах, а також спеціальні висувні спойлери між кабіною і передньою стінкою причепа.
Друга важлива перевага KRAZ-K1 - більш висока безпека активна і пасивна, адже збільшена колісна база робить машину стійкішою на дорозі, а капот у разі зіткнення поглинає основну енергію удару.
Тим не менш, основний недолік капотних магістральних тягачів залишився - це обмеження довжини автопоїзда в Європі (в Америці вони стосуються тільки причепа/напівпричепа, а тому тягач може бути будь-якої довжини). Нагадаємо, що в більшості країн ЄС макимсмальное дозволена довжина автопоїзда становить 18,75 м і лише в Швеції і Фінляндії може досягати 25 м. В Україні, як і в Росії, поки можна автопоїзда довжиною до 22 м.
Коментарі