понеділок, 28 листопада 2016 17:44

7 улюблених машин Фіделя Кастро
8

У п'ятницю помер 90-річний кубинський лідер Фідель Кастро. Протягом півстоліття він керував Кубою, з якої побудував комуністичну державу. Фідель Кастро відомий не тільки як затятий революціонер, а й як власник колекції автомобілів.

Більшість своїх "залізних коней" Кастро отримував у подарунок від радянських лідерів. Утім іншого вибору по-суті й не було. Блокада Куби не дозволяла привозити автомобілі з інших країн.

Портал Gazeta.ua пропонує добірку улюблених автомобілів лідера кубинської революції.

Автор: www.autocentre.ua
  Конструкція ЗіЛ-111 мала атрибути американських автомобілів середини 50-х років і дуже нагадувала  Packard
Конструкція ЗіЛ-111 мала атрибути американських автомобілів середини 50-х років і дуже нагадувала Packard

ЗІЛ-111

Легковий автомобіль ЗІЛ-111 – радянська машина представницького класу. Його виробництво розпочали 1959-го року на московському заводі ім. Лихачова.

Конструкція ЗІЛ-111 мала атрибути американських автомобілів середини 1950-х і дуже нагадувала Packard.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 іномарок, які мав Володимир Висоцький

Це був автомобіль із великими панорамними вікнами. Він мав рамне шасі з незалежною пружинною підвіскою передніх коліс і ресорною залежною задніх, V-подібний 8-циліндровий двигун на майже 6 л, автоматичну коробку та кондиціонер.

Кабріолет ЗІЛ-111В Фіделю Кастро подарували 1963 року. Тоді кубинський диктатор із візитом відвідав СРСР.

Автор: www.autocentre.ua
  Фідель Кастро мав дві "Чайки" - із закритим ферхом і кабріолет
Фідель Кастро мав дві "Чайки" - із закритим ферхом і кабріолет

ГАЗ-13 "Чайка"

ГАЗ-13 "Чайка" – радянський представницький легковий автомобіль великого класу. Його виготовляли малою серією на Горьківському автомобільному заводі з 1959-го по 1981 роки. Всього виготовили приблизно 3179 автомобілів цієї моделі. "Чайка" мала модернізований салон: на панелі приладів з'явилась плівка з текстурою "під дерево", дивани й оббивку панелі дверей стали обтягувати велюром гірчичного чи зеленого кольорів. З'явився й новий радіоприймач – транзисторний, з короткохвильовим діапазоном.

Кабріолетом ГАЗ-13 "Чайка" Фідель Кастро неодноразово користувався під час відвідування СРСР. Зокрема, в ньому кубинський лідер їздив Києвом. Пізніше кабріолет "Чайка" йому подарував Микита Хрущов.

Автор: www.autocentre.ua
  У Чехословаччині на "Татру" для Фіделя Кастро поставили потужніший кондиціонер
У Чехословаччині на "Татру" для Фіделя Кастро поставили потужніший кондиціонер

Tatra T603

Чехословацький автомобіль для осіб вищого рівня. Його виготовляли у Чехословаччині протягом 1955-1975-х. Усього виготовили 20 422 екземплярів. У Радянському Союзі в Tatra 603 чорного кольору їздили винятково заступники голови КДБ СРСР. Спеціально для Кастро машину оснастили спеціальним потужним кондиціонером.

Автор: www.autocentre.ua
  Фідель Кастро біля спортивного й компактного Alfa Romeo 1750
Фідель Кастро біля спортивного й компактного Alfa Romeo 1750

Alfa Romeo 1750

Alfa Romeo 1750 – компактний представницький автомобіль, який виробляли у 1967-1977 роках.

Спортивний седан Alfa Romeo 1750 Фіделя Кастро мав відмінну керованість і непогану динаміку, але був компактний і економічний. Найчастіше в машинах цієї марки кольору бордо їздила охорона диктатора. Утім іноді в цю швидку та легку автівку пересідав і сам Кастро.

Автор: www.autocentre.ua
  Щодня Фідель Кастро їздив радянським ГАЗ-69
Щодня Фідель Кастро їздив радянським ГАЗ-69

ГАЗ-69

Радянський легковий автомобіль підвищеної прохідності. Перші розробки автомобіля почалися 1946 року. Дослідні зразки звали "Трудівник". За два десятиліття виробництва ГАЗ-69 і ГАЗ-69А випустили понад 600 тис. машин. ГАЗ-69 експортували в 56 країн світу з різними кліматичними умовами.

Армійський позашляховик ГАЗ-69 тривалий час був щоденною машиною Кастро.

Автор: www.autocentre.ua
  ГАЗ-14 кубинського лідера зараз працює в таксі
ГАЗ-14 кубинського лідера зараз працює в таксі

ГАЗ-14 "Чайка"

ГАЗ-14 - радянський легковий автомобіль великого класу. Його випускали малою серією на ГАЗі з 1977-го по 1989 роки. Всього виготовили приблизно 1120 автомобілів цієї моделі. 1977-го розгорнули серійний випуск автомобіля, але конвеєрним він не став.

Збирання "Чайок" здійснювали силами розміщеного на території ГАЗу ВАМСа (Виробництво автомобілів малих серій), бригадним методом, вручну на стапелях. Збирали менше 100 машин у рік.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Які автомобілі мав легендарний Боб МарлІ

Лімузин ГАЗ-14 "Чайка" – подарунок Леоніда Брежнєва. Нині це авто працює як туристичне таксі в Гавані.

Автор: www.autocentre.ua
  На броньованому Mercedes-Benz S-Class W126 Фідель Кастро їздив до смерті
На броньованому Mercedes-Benz S-Class W126 Фідель Кастро їздив до смерті

Mercedes-Benz S-Class W126

Вперше нову серію W126 представили у вересні 1979 року на міжнародному автосалоні у Франкфурті. Короткобазні моделі з'явилися у продажу того ж року, а подовжені седани стали доступні з 1980 року. Згодом на автосалоні в Женеві Mercedes-Benz представив систему пасивної безпеки SRS – повітряну подушку й інноваційні ремені безпеки.

Броньований седан Mercedes-Benz S-Class W126 був автомобілем Фіделя Кастро з 1980-х і до останніх його днів. Цю машину йому подарував іракський президент Садам Хусейн. Автівку Кастро привіз із собою з Багдада після відвідин країни.

Зараз ви читаєте новину «7 улюблених машин Фіделя Кастро». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути