Під час 3-денного розпродажу з нагоди Дня холостяка в Китаї компанія Alibaba, власник онлайн-магазину AliExpress, виторгувала близько $75 млрд.
Щорічний розпродаж у Китаї, присвячений Дню холостяка, приносить десятки мільярдів доларів для онлайн-магазинів. Цьогоріч Alibaba виручила на 26% більше, ніж під час розпродажу 2019-го. Це свідчить про успіх країни в боротьбі з пандемією Covid-19. Про це пише CNN.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хлопець під кайфом розкидав гроші з вікна
"В економіці Китаю спостерігають сильне відновлення, а купівельна поведінка китайських споживачів уже повернулись до рівнів, що передували пандемії, якщо не стала вищою", - каже аналітик маркетингових досліджень Сяофен Ван.
Китай повідомляє про економічний ріст 2-й квартал поспіль. Для брендів і роздрібних торговців, які намагаються оговтатися від місяців, коли магазини закривалися, щедрий китайський покупець – вкрай необхідне явище.
У Китаї День холостяка регулярно приносить більше грошей, ніж розпродажі з нагоди чорної п'ятниці та кіберпонеділка разом узяті. Компанія Alibaba вперше запропонувала знижки в День холостяків 11 листопада 2009-го. Із тих пір вона перетворила захід в золоте дно для онлайн-покупок.
Коментарі