понеділок, 12 вересня 2016 00:06

У Польщі отримали нові матеріали щодо катастрофи під Смоленськом

У Польщі отримали нові матеріали щодо катастрофи під Смоленськом
фото hvylya.net

У розпорядженні комісії, що розслідує обставини катастрофи Ту-154М під Смоленськом, у якій загинув президент Польщі Лех Качинський, з'явилися нові аудіозаписи.

Про це повідомив голова слідчої комісії Вацлав Берчинський у ефірі польського телеканалу TVP, інформує ZN,UA.

Комісія ознайомилася із записами розмов диспетчерів у вежі контролю польотів в аеропорту "Смоленськ".

За словами Берчинського, в записах переговорів диспетчерів з екіпажем президентського борту і записах з вежі є істотні протиріччя. Це є свідченням того, що диспетчери могли дезінформувати пілотів.

Голова комісії уточнив, що диспетчери, ймовірно, повідомили екіпажу Ту-154М невірну інформацію про відстань до злітно-посадкової смуги, яка могла спровокувати катастрофу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Родичі загиблих на борту MH17 отримають понад 130 тис євро компенсації

Берчинский не розповів, яким чином аудіозаписи опинилися у розпорядженні комісії.

Нагадаємо, 10 квітня 2010 року, неподалік від військового аеродрому під Смоленськом в РФ розбився літак Ту-154М з польським президентом Лехом Качиньським та представниками політичної, військової та культурної еліти Польщі. Загинули всі 96 чоловік, що знаходилися на борту.

Зараз ви читаєте новину «У Польщі отримали нові матеріали щодо катастрофи під Смоленськом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути