Американська актриса 20-річна Дженна Ортега знялася для квітневого номера журналу Elle.
На сторінки глянцю зірка серіалу "Венздей" потрапила в кількох сукнях. Акторка приміряла низку трендових вбрань цього сезону, пише Elle.
На обкладинці Ортега позує у сукні іспанського бренду Loewe із велетенською квіткою антуріума на топі. У верхній частині можна бачити довгий пластиковий стрижень, що стирчить спереду.
Також для фотосесії акторка одягла білу мінісукню Coperni з бісером та відкритою спиною. Образ доповнила головним убором з пір'ям Brent Lawler for Batsheva, високими білими шкарпетками Falke та пастельно-рожевими туфлями Roger Vivier з гострими носами.
Також постала у сукні JW Anderson без бретельок. Наряд скидається на гігантську срібну намистину. Образ доповнила парою бірюзових туфель на підборах Roger Vivier.
Зірка "Венздей" одягла яскраво-червону сукню Prada на тонких бретельках з V-подібним вирізом вартістю $4 тис. та сліпучим діамантовим намистом Harry Winston.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ніжність та сексуальність: які сукні обрати на весну та літо 2023
В інтерв'ю Ортега розповіла, що майже безперервно знімається від 2014 року. Нині зірка найбільше мріє про відпустку.
"Я збираюся подорожувати. Щойно придбала телефон-розкладачку без вайфаю і просто збираюся на деякий час сховатися. І від цієї думки дещо стресую: "О, Боже, чи можу сказати цьому режисерові, що не хочу працювати найближчі два тижні?" Я можу це? Поки не знаю, але теж маю встановлювати правила", – зізналася Ортега.
Вона підтвердила Elle, що зараз вона незаміжня.
"Можливо, я занадто одержима своєю роботою, але ідея стосунків мене пригнічує. А також бути такою вразливою з кимось і мені потрібно так добре пізнати когось, щоб хтось побачив тебе таким, яким ти є... Мій мозок знає, що мені не потрібно думати про це прямо зараз, – пояснила акторка.
На початку січня стримінговий сервіс Netflix анонсував вихід другого сезону популярного серіалу "Венздей".
Серіал за перший тиждень встановив новий рекорд платформи за кількістю годин перегляду: понад 341 млн год. Відтоді шоу стало другим за популярністю англомовним телевізійним сезоном на Netflix із більш ніж 1,2 млрд год. переглядів за перші 28 днів.
Коментарі