Після більш ніж десятиріччя планування почалося будівництво одного з найдовших у світі підводних тунелів.
Тунель Fehmarnbelt буде на глибині до 40 м під дном Балтійського моря. Він зв'яже Данію і Німеччину. Завершити будівництво мають в 2029-му. Тунель завдовжки 18 км буде одним із найбільших інфраструктурних проектів Європи. Про це пише CNN.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В тунелі під Ла-Маншем загинув мігрант, намагаючись застрибнути у потяг
Бюджет будівництва $8,2 мільярда. Для порівняння, 50-кілометровий тунель під Ла-Маншем, що з'єднує Англію і Францію, завершений в 1993-му, обійшовся в $15,5 млрд. в нинішніх цінах.
Тунель збудують між німецьким островом Фемарн і датським островом Лолланд. Він буде альтернативою нинішньому поромному сполученню. Якщо зараз переправа займає 45 хв на поромі, то на поїзді буде 7 хв, а на авто - 10 хв.
Тунель буде складатися з двох двосмугових магістралей, розділених службовим проїздом, і двох електрифікованих залізничних колій.
"Сьогодні, якщо поїдете на поїзді з Копенгагена в Гамбург, це займе у вас 4,5 год. Коли тунель збудують, така поїздка займе 2,5 год. Нині багато людей літають між двома містами, а в майбутньому буде краще сісти на поїзд", - каже технічний директор датської державної компанії Femern A/S, яка відповідає за проект, Йенс Оле Каслунд.
За словами Каслунда, крім переваг для пасажирських поїздів і авто, тунель позитивно вплине на вантажні автомобілі та потяги, бо створить наземний маршрут між Скандинавією та Центральною Європою, який буде на 160 км коротший, ніж сьогоднішній.
Коментарі