Понеділок, 26 жовтня 2020 18:36

Один із найдовших у світі підводних тунелів будуватимуть 8,5 років

Один із найдовших у світі підводних тунелів будуватимуть 8,5 років
Вигляд із німецької сторони на Балтійське море, під дном якого буде тунель / CNN

Після більш ніж десятиріччя планування почалося будівництво одного з найдовших у світі підводних тунелів.

Тунель Fehmarnbelt буде на глибині до 40 м під дном Балтійського моря. Він зв'яже Данію і Німеччину. Завершити будівництво мають в 2029-му. Тунель завдовжки 18 км буде одним із найбільших інфраструктурних проектів Європи. Про це пише CNN.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В тунелі під Ла-Маншем загинув мігрант, намагаючись застрибнути у потяг

Бюджет будівництва $8,2 мільярда. Для порівняння, 50-кілометровий тунель під Ла-Маншем, що з'єднує Англію і Францію, завершений в 1993-му, обійшовся в $15,5 млрд. в нинішніх цінах.

Тунель збудують між німецьким островом Фемарн і датським островом Лолланд. Він буде альтернативою нинішньому поромному сполученню. Якщо зараз переправа займає 45 хв на поромі, то на поїзді буде 7 хв, а на авто - 10 хв.

Тунель буде складатися з двох двосмугових магістралей, розділених службовим проїздом, і двох електрифікованих залізничних колій.

"Сьогодні, якщо поїдете на поїзді з Копенгагена в Гамбург, це займе у вас 4,5 год. Коли тунель збудують, така поїздка займе 2,5 год. Нині багато людей літають між двома містами, а в майбутньому буде краще сісти на поїзд", - каже технічний директор датської державної компанії Femern A/S, яка відповідає за проект, Йенс Оле Каслунд.

За словами Каслунда, крім переваг для пасажирських поїздів і авто, тунель позитивно вплине на вантажні автомобілі та потяги, бо створить наземний маршрут між Скандинавією та Центральною Європою, який буде на 160 км коротший, ніж сьогоднішній.

Зараз ви читаєте новину «Один із найдовших у світі підводних тунелів будуватимуть 8,5 років». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі