Справжній скандал розгорівся в Польщі через дизайн шкарпеток.
Один з брендів випустив шкарпетки із зображенням мертвого Адольфа Гітлера, пише Tjournal.
Польський бренд шкарпеток жартома випустив пару із зображенням чоловіка з чубчиком і вусами, як у Гітлера. Крім того, творці нарядили Адольфа в сорочку, краватку і светр, а також намалювали замість очей хрести, що нібито означає, що персонаж мертвий.
До речі, придумали творці шкарпеток і забавний опис, який розмістили у себе на офіційному сайті.
"Розумний стратег і природжений лідер. Він стежить за порядком у ящику з шкарпетками, і досить ефективно. У вільний час він роздумує над планами щодо захоплення світу. Ідеально підійде будь-якій бавовняній душі. У нього є слабкості до швидких машин, палких промов, гарного одягу і красивої Мерилін. Аутсайдер, якого ніхто не вивчить до кінця", - саме такий опис розмістив польський бренд на своєму офіційному сайті.
Жарт не всім припав до душі і навіть розгорівся справжній скандал. Першими на скандальні шкарпетки відреагувало керівництво державного музею Аушвіц-Біркенау. На своїй офіційній сторінці в соціальній мережі вони звинуватили польський бренд шкарпеток у використанні імені "найбільшого злочинця в історії" в своїх комерційних цілях. На думку керівництва державного музею Аушвіц-Біркенау, така поведінка неприпустима.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Засновниці модного бренду розповіли, що буде в тренді цієї весни
Після того, як розгорівся скандал, польський бренд шкарпеток вирішив змінити назву цієї пари, а також поміняти опис на сайті. Тепер бавовняний Адольф Гітлер став бізнесменом Патріком.
Також творці скандальних шкарпеток відзначили, що не бажали так показати свою симпатію до Гітлера. Мовляв, у них безліч комічних образів, за допомогою яких вони що-небудь висміюють. Так вийшло і з Адольфом. На жаль, жарт не всі оцінили.
Англійський модельєр Джон Гальяно презентував колекцію прет-а-порте весна-літо 2018 на Тижні моди у Парижі. Майже всі наряди були виконані у стилі лінжері - стиль спіднього.
Головними стали напівпрозорі сукні-комбінації та яскраве спіднє. Тренд суконь як нічних сорочок використовується різними дизайнерами вже кілька сезонів поспіль.
Коментарі