Принц Гаррі та його дружина Меган Маркл потрапили у скандал через звинувачення в копіюванні їх нового логотипу Archewell з проєктом Am Werdenton, який вже 3 роки використовує ідентичні емблеми "A" і "W".
Подробицями поділилось видання Daily Mail.
Експертка з маркетингу Ванесса Ліванаг з Creative Talents Worldwide була здивована, що команда дизайнерів Archewell не помітили схожості до того, як випустили власну версію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стало відомо, що Єлизавета II думає про скандальне інтерв'ю принца Гаррі та Меган Маркл
"Схоже, що для створення унікального бренду і креативного логотипа Archewell не було проведено ніяких ретельних досліджень і зусиль. Зараз в будь-якому проєкті з брендінгу важливо проводити онлайн-пошук схожих назв, логотипів і перевіряти, чи захищені вони товарними знаками або авторськими правами", — прокоментувала жінка.
Виконавчий директор материнської компанії Am Werdertor Allea Group Дмитро Прянишников заявив, що не ображається на монаршу сім'ю та радий, що його наслідують.
У 2020-му Меган і Гаррі створили фонд Archewell і назвали його в честь свого сина Арчі. Організація включає два комерційних бренди — Archewell Audio та Archewell Productions.
View this post on Instagram
Звинувачення Меган Маркл у расизмі під час скандального інтерв'ю герцога та герцогині Сассекських Опрі Вінфрі безпідставні. Ніхто у королівській родині не є расистом. Так принц Вільям прокоментував скандальне інтерв'ю Меган Маркл та принца Гаррі.
Коментарі