
22 серпня 1962 року президент Франції Шарль де Голль пережив один з кількох замахів на нього завдяки чудовим характеристикам президентського автомобіля - гладкого і аеродинамічного Citroen DS 19.
У серпні 1962 року група під назвою "Організація секретна армія" готувала замах на президента де Голля, який, як вони вважали, зрадив Францію, давши Алжиру незалежність. Ввечері 22 серпня 1962 року де Голль і його дружина їхали з Єлисейського палацу в аеропорт Орлі. Коли його чорний Citroen DS мчав по Парижу зі швидкістю 115 км/год, 12 бойовиків відкрили вогонь по машині.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 56 років тому Шарль де Голль очолив П'яту Республіку
Пройшов град зі 140 куль, більшість з них пролетіли ззаду машини, вбили двох охоронців з президентського кортежу на мотоциклах, розбили заднє скло автомобіля, і пробили всі чотири колеса. Хоча Citroen занесло, шофер де Голля зміг вирівняти його і поїхати в безпечне місце завдяки чудовій системі підвіски.
Фредерік Форсайт описав події серпня в бестселері "День Шакала", за яким пізніше зняли фільм. У 1969 році де Голль, знаючи, що своїм життям зобов'язаний машині Citroen, спробував запобігти прямому продажу французького автовиробника італійському автогіганту Fiat, обмеживши частку, яку Fiat може купити в 15%. У 1975 році, щоб запобігти можливому банкрутству Citroen, уряд Франції профінансував продаж компанії групі, до якої входив французький конкурент Peugeot. Результатом стала PSA - Peugeot Citroen SA, утворена 1976 року.
Коментарі