Літак Ту-154Б-2 міноборони Росії, що впав у Чорне море 25 грудня, не падав, а сів на воду в контрольованому польоті.
Про це стало відомо після завершення технічної частини розслідування катастрофи, повідомляє "Коммерсант".
Експерти намагаються з'ясувати причини дивної поведінки пілота Романа Волкова, який керував літаком. У міноборони РФ вивчають його медкарту і результати психологічних тестів. Опитують інструкторів, які навчали майора літати. З'ясовують, чи правильно був організований відпочинок екіпажу перед рейсом.
Командир екіпажу Роман Волков мав набирати висоту. Натомість перевів машину в режим посадки, кажуть експерти. До самого зіткнення з водою літак знижувався в контрольованому польоті під управлінням льотчика. На думку фахівців, Волков міг бути дезорієнтованим у просторі. У темряві над морем не бачив орієнтирів і навіть горизонту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Перед катастрофою Ту-154 намагався сісти на воду
Версія про помилку екіпажу стала пріоритетною в розслідуванні ще в грудні минулого року. Тоді свідки авіакатастрофи заявили, що Ту-154 не падав і не пікірував після зльоту, а ніби приводнився на поверхню моря.
Російський літак Ту-154 упав уранці 25 грудня в Чорне море неподалік Сочі. Летів із Москви на сирійську базу "Хмеймім". Належав міністерству оборони. На борту були 92 людини: 8 членів екіпажу, 64 учасники хору Александрова, 9 журналістів, волонтер Єлизавета Глінка і кілька високопосадовців. Усі загинули.
Коментарі