Друга за величиною компанія аерокосмічної сфери - корпорація Boeing - готова розділити призовий фонд у розмірі $2 млн серед винахідників, які створять "реактивний ранець".
Проте пристрій навряд чи вийде в серійне виробництво, повідомляє The Verge.
На конференції аерокосмічної промисловості, що відбулася в Техасі у вівторок, оголосили про новий конкурс, котрий отримав назву Go Fly. Його призовий фонд - $2 млн. Мета конкурсу - створення простого у використанні персонального літального апарату - "реактивного ранця". Конкурс триватиме 2 роки. Взяти участь у ньому можуть винахідники з усіх країн світу.
Організатори, яких спонсує Boeing, розповіли, що мета конкурсу - стимулювати команди студентів, інженерів і винахідників розробити пристрій вертикального зльоту та посадки. Серед головних вимог - винахід має бути безпечним, тихим, ультракомпактним і здатним переносити одну людину на 32 км або більше без заправки або підзарядки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Китаї розробили безпілотний бойовий вертоліт
Ідейна натхненниця конкурсу - Ґвен Лайтер - 2 роки намагалася залучити до ідеї створення "реактивного ранця" багатьох відомих підприємців, аж доки не зустрілася з представниками Boeing.
"Мова йде про те, щоб дозволити людям літати, - говорить Лайтер. - Нема мрії загальнішої, ніж мрія про ширяння в небі. Вона єднає всіх".
Призовий фонд розділять на кілька номінацій:
- по $20 тис отримають 10 авторів чи команд, які складуть найперспективніший технічний опис пристрою;
- по $50 тис. отримають чотири команди, які зберуть найкращі прототипи;
- $1 млн отримає переможець за оцінками експертів Boeing та інших членів журі.
Автора найкращого літального апарату оголосять восени 2019 року.
Конкурс міг би відкрити новий шлях розвитку техніки. Проте навіть прихильники Go Fly оцінюють його скептично.
"Я не думаю, що Boeing вироблятиме портативні персональні літальні апарати. Для них нема ринку. Суть не в самому виробі, а в натхненні, яке отримають студенти", - вважає виконавчий директор Американського вертолітного суспільства і член оргкомітету Go Fly Майк Гіршберґ.
В Україні розпочали комплексне наземне тестування безпілотного авіаційного комплекса (БАК) "Обрій", столичної компанії "Аеротехніка-МЛТ". Комплекс призначений для налаштування та перевірки роботи зенітно-ракетних і зенітно-артилерійських комплексів, а також навчання і тренування бойових розрахунків.
Коментарі