Літак Boeing 737 MAX авіакомпанії Ethiopian Airlines зазнав аварії в березні в результаті зіткнення з птахом або іншим стороннім об'єктом.
За його даними, через зіткнення було пошкоджено датчик кута атаки лайнера. Прилад, який визначає кут крила відносно горизонтального потоку повітря.
В результаті цього, в літаку активізувалася система захисту від звалювання, що призвело до його падіння, передає УНН.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У США сталася НП з Boeing тієї моделі, яка впала в Ефіопії та Індонезії
Раніше газета The Wall Street Journal з посиланням на джерела повідомляла, що експерти, які з'ясовують причини катастрофи ефіопського лайнера Boeing 737 MAX 8, зробили висновки, що її причиною став збій в роботі системи MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System – Система поліпшення характеристик маневревості).
Згідно з даними бортових самописців, MCAS, що є додатковим захистом від звалювання, автоматично активувалася до того, як літак почав йти у піке, тобто фактично сприяла його падінню.
Дані з "чорних скриньок" літака Boeing 737 MAX 8, який 10 березня впав у Ефіопії, та лайнера, який розбився у жовтні 2018 року в Індонезії, вказують на "схожі риси" цих двох авіакатастроф.
Коментарі