Apple став першим брендом із вартістю у понад $1 трлн.
У порівнянні з минулим роком вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%, повідомляє Reuters із посиланням на дані дослідження компанії Kantar's BrandZ.
"Компанія Apple стала першою у світі із вартістю бренду у понад $1 трлн. Загалом виробник популярних iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі", - сказано у повідомленні.
Друге й третє місце у рейтингу також посідають американські техногіганти - Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Apple представила систему штучного інтелекту
Дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв'ю зі споживачами про 21 тис. брендів у 532 категоріях.
Новачком цьогоріч у топдесятці стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев'яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% - до $145 млрд.
Водночас вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia зросла майже утричі - до понад $200 млрд. Це зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
Чат-бот під управлінням штучного інтелекту Copilot став доступним у Telegram. Його розробила корпорація Microsoft. Там бота назвали "другим пілотом" для Telegram. Copilot створено на базі GPT.
Коментарі