Рейтинг брендів, які найбільше забруднюють довкілля пластиком, очолили Coca-Cola, Nestlé та PepsiCo.
Про це йдеться у дослідженні руху Break Free From Plastic за 2019 рік.
У вересні на 6 континентах 72 тис. волонтерів збирали сміття на пляжах і на вулицях міст. Відходи потім відсортували і підрахували, що пластик виробили 8 тис. брендів.
Найбільшу кількість пластику знайшли від продуктів бренду Coca-Cola – понад 11 тис. одиниць (у 37 країнах на 4 континентах).
Забруднення пластиком від PepsiCo становило 3,362 тис. одиниць сміття, а кількість пластику від Nestlé становила 4,846 тисячі.
Найчастіше волонтери знаходили поліетиленові пакети, пластикові пляшки й упаковки.
Unilever Plc, Mars Incorporated, Procter & Gamble Company, Colgate-Palmolive Company, Phillip Morris International Inc теж серед брендів, які забруднюють природу пластиком.
Український мобільний додаток для повернення пластикової упаковки в обмін на винагороду Greenbin.app отримав 45 тис. євро інвестицій в акселераторі Huge Thing від програми Poland Prize.
Коментарі