




– Москва и Петербург совершенно отличаются друг от друга. В столице коренных москвичей осталось процентов 20-30. Остальные – приезжие. Люди здесь постоянно бегут куда-то. Спросишь на улице, как пройти туда-то, отморозятся, отошлют спросить другого. Напряженные такие, агрессивные. В Петербурге – добрее, отзывчивее, - розповідає 32-річний Роман. На його вантажівці ГАЗ Валдай їдемо в Москву в субботу, 22 жовтня. Підібрав мене в кілометрах 500 від столиці Росії. Попередні 200 з Санкт-Петербурга їхав на Renault, Mazda та "жигулями".
– Москва – не город для проживания. Только для зарабатывания денег. Я получаю до 80 тысяч рублей в месяц (до 50 тис. грн. – Gazeta.ua), - говорить Роман.
Близько першої ночі з Романом заїжджаємо на МКАД – московську кільцеву автодорогу. Має по п'ять смуг в кожну сторону.
– Все водители называют ее – московский кольцевой ад. Потому что в часы пик здесь все стоит в пробках. Я как-то немцев забирал с аэропорта Шереметьево в 6 утра. В Москве до места назначения добрались через 7 часов. Это чуть больше 30 километров. Они удивляются – а как вы вообще на работу ездите при таком движении? – продовжує Роман. Йому їхати ще 140 кілометрів від Москви. Підвозить в містечко Пушкіно в 20 кілометрах від столиці, де я мав зупинитися для проживання. Далі повертається на МКАД і їде по своєму маршруту.
В Пушкіно зупиняюся в дерев'яному будиночку в сім'ї з трьома дітьми. Запросили, коли прочитали мій пост у Facebook про старт навколосвітньої подорожі.
Наступного дня електричкою за 30 хвилин добираємось до Москви. З 45-річною Аллою та її донькою Іриною, 9 років, виходимо на Ярославському вокзалі. Вражає станція метро Комсомольська з 23 касами. Проїжджаємо кілька зупинок підземкою і йдемо до Арбату – історичної вулиці в центрі столиці. Вона – пішохідна. Скрізь грають вуличні музиканти, продають картини, довкола безліч магазинів.
Далі – головна площа – Красна, Кремль, Центральний універмаг, собор Василя Блаженного, Олександрівський сад, Большой та Малий театр. 7,5 годин прогулянки пролітають швидко.
Коментарі
2