Готелі Таїланду почали судитися з гостями, які пишуть їм негативні відгуки.
Туристам загрожують штрафи за критику в інтернеті, а інколи навіть тюрма, пише Vice World News.
"Курорти вимагають публічних вибачень і величезні суми компенсації за шкоду репутації. Наразі одній із туристок загрожує судовий позов за те, що вона залишила поганий відгук про готель", - ідеться у повідомленні.
19 грудня гостя готелю на ім'я Кхінг висловила невдоволення своїм розкішним номером. В огляді на сайті Agoda туристка назвала курорт "занадто дорогим" і таким, що не виправдав очікувань. Через деякий час вона видалила коментар.
"Номер не виглядав таким же новим, як у рекламі, там було брудно. Я не могла зателефонувати на ресепшн зі своєї кімнати. Співробітники нічної зміни були не дуже ввічливі", - написала туристка.
Спочатку готель опублікував на Agoda коротке вибачення, але пізніше керівництво закладу передумало. Гості надіслали офіційну вимогу видалити відгук і опублікувати публічне вибачення в п'яти газетах тайською мовою протягом тижня. У разі відмови Кхінг загрожує відкриття кримінальної справи. Курорт також вимагає від жінки штраф у розмірі $90 тис.
Зараз справа знаходиться на розгляді, невідомо, чи планує туристка виконувати вимоги.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Бл*дь, овца тупая" - на відпочинку в Карпатах стався "заміс" туристів
Наприкінці вересня 2020-го американця заарештували в Таїланді за звинуваченням у псуванні репутації готелю. Він теж писав негативні відгуки в інтернеті. На популярному сервісі для туристів TripAdvisor чоловік поскаржився, що зіткнувся із неприємним обслуговуванням.
Коментарі