"Парад Презентацій" — гучний рекламний сервіс від "Регіон-інформа" стартував у четвер 18 червня в Магіцентрі.
Захід відбувався в тестовому режимі. Головним завданням було перевірити впроваджувану техніку взаємодії зі споживачем. Наприклад, доцільність ведення презентації одним спікером (ведучим), а також технологію "візитка-карта знижки".
Головний висновок: краще про товар, ніж його продавець, не скаже ніхто. Тому проект можна розглядати і як трибуну для дрібних підприємців, упевнених у своїх брендах (торгових марках), послугах на 100%.
— Вигода, цікавість і новації — ось рейтинг головних причин відвідання "Параду Презентацій", — каже керівник проекту Наталія Каправа.
У заході взяли участь понад 70 гостей, кожному з яких доводили, чому варто купувати представлені товари в період кризи.
Слід зазначити, що у презентаціях цього проекту не використовували таких рекламних фраз, як "ми найкращі", "нижчі ціни" або "висока якість". Висновки гості робили самі відповідно до концепції кожної презентації. Усі вони викладені на сайті www.paradpresent.com
Кожен відвідувач мав індивідуальні умови купівлі й взяв участь у розіграші призів від Магіцентру.
— Нові часи вимагають нових ідей, — продовжує Наталія. — Ми запрошуємо тих, хто хоче вигідно продати і вигідно купити, а реклама — лише інструмент для запрошення.
Проект на повну потужність запрацює із серпня. Тематику розписано до кінця року.
У рамках заходу постійно діятимуть 25 майданчиків зовнішньої реклами, щодня на радіо 15 разів лунатимуть рекламні ролики, роздаватимуть запрошення, візитки, карти знижок, а також організують майданчики для презентацій у найбільших торгових центрах.
Коментарі