![Безкоштовний пункт для зарядки електромобілів на столичній заправці ”Окко”. На ньому вмонтовані дві розетки на 220 вольт, вмикачі заряду із електронними вольтметром і амперметром](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/464/464512_1_w_300.jpg?v=0)
Перший пункт підзарядки електромобілів в Україні відкрили цього тижня на столичній автозаправній станції "ОККО" по вул. Героїв Сталінграда.
Пристрій для підзарядки на вигляд, як 1,5-метровий стовп з іржостійкої сталі. Угорі на ньому зелене підсвічування, вмонтовані дві розетки на 220 В, вмикачі заряду із електронними вольтметром і амперметром.
— Це звичайна підзарядка, а не швидкісна. Для повного заряду електромобіля на ній потрібно 5-6 годин. Його вистачить приблизно на 100-150 кілометрів ходу машини, залежно від моделі, — каже 46-річний Олесь Пограничний, керівник відділу зв'язків із громадськістю "Концерну Галнафтогаз" — мережі автозаправок "ОККО". — Можна залишити на півгодини електромобіль на заправці, але акумулятори зарядяться не повністю.
Зарядка безкоштовна. За три дні роботи на автозаправці заряджалися три електрокари.
— Це не мало, бо їх по Україні трохи більше 20. Пункт електрозарядки — це наш експериментальний проект разом із фінською компанією "Енсто". 2001 року наша мережа перша збудувала великий автозаправний комплекс із магазином у Львові, на вулиці Зеленій. Хоча це було тоді дорого. Зараз для більшості заправок таке стало нормою. Так само стане нормою пункт підживлення, адже це дуже зручно. Для власників електромобілів певною проблемою є підзарядити машину — не кидати ж подовжувач із офісу на 16-му поверсі чи квартири. Певен, скоро з'являться також пункти швидкісної підзарядки. Але вони значно дорожчі й потребують іншого технологічного вирішення.
Коментарі