Минулої п'ятниці об 11.00 біля столичного Подільсько-Воскресенського мосту на Дніпрі впав плавучий кран "Захарій LK-600". Він є найбільшим в Європі. На ньому були вісім працівників. Усі опинилися у воді.
— Ми піднімали стрілою швелер. Він зірвався і кран почав хилитися в сторону. Не вспів поняти, що сталося, як уже все було в воді. Дякую Богу, що ніхто не вбився, — розповідає один із потерпілих, називається Сергієм.
П'ятеро працівників самі допливли до берега, трьох витягували рятувальники.
— Когда мы приехали, они уже в трюме крана переодевались в сухую одежду, — каже водолаз 43-річний Володимир. — На катерах підпливли і забрали їх. Вода в Дніпрі сьогодні плюс 4 градуси. Хоч і до суші було не далеко, але можна переохолодитися досить серйозно. На березі лікарі надали всім першу допомогу.
Очевидець Роман Терещенко, 30 років, розповідає, що перелякався, коли почув шум за вікном свого офісу.
— Моя фірма зразу біля берега Дніпра. Подумав, що щось вибухнуло. Подивився, а це кран перевернувся. Він тут стояв три місяці. Ним кріпили величезні балки до мосту, вимірювали щось. Ще вчора був із правої сторони моста, сьогодні переправили на лівий.
Кран належить компанії "Планета-міст" депутата Київради Валерія Мошенського. Вона займається будівництвом мосту.
— Сьогодні по суті ніяких робіт не виконували, готували кран на зимування, — говорить Сергій Сологар, працівник компанії.
Рятувальники припускають, що 93-метрову стрілу крана доведеться різати і частинами витягувати на берег.
— Зараз на місці працюють технарі. Вони там усе обшарять, обміряють і скажуть, що робити далі, — каже начальник юридичного відділу "Планета-міст" Ігор Карачун, 44 роки. — Причиною аварії стала стріла, яка піднімала вантаж. Її доведеться або відремонтувати або виготовити нову. Тут усе залежатиме від того, наскільки пошкоджена.
Кран "Захарій LK-600" вантажопідйомністю 680 т і вагою 3 тис. т зібрали на київському заводі "Ленінська кузня". Там його й ремонтуватимуть.
Коментарі