Китайська корпорація "Дороги і мости" хоче збудувати залізницю для швидкісного потяга між аеропортом "Бориспіль" та центральним залізничним вокзалом у Києві. Листа з такою пропозицією прислали міністру економічного розвитку і торгівлі Степану Кубіву.
— Зведення колій між аеропортом та Києвом — нерентабельне, пасажиропотік для такого проекту малий. Воно може перетворитися в черговий дерибан грошей, — каже транспортний експерт 39-річний В'ячеслав Коновалов. — Доцільніше пустити міську електричку.
Залізничну гілку від магістралі Київ — Харків до аеропорту "Бориспіль" збиралися прокласти 2011 року за 28 місяців. Проект "Повітряний експрес" на $372 млн фінансував китайський банк. З українського боку ним керував тодішній голова Держнацпроекту Владислав Каськів. Угоду підписали, але будівництво не розпочали. Через деякий час гроші стали зникати. Національне антикорупційне бюро встановило розкрадання 82 млн грн. Кошти відмивали за допомогою 20 фіктивних фірм.
Щодня з Борисполя та найближчих сіл у столицю й назад їздять 23 тис. осіб. Проїзд у маршрутці, яка курсує від бориспільського міського парку до метро Харківська, коштує від 17 грн. Спеціальний автобус з аеропорту до Південного залізничного вокзалу в Києві — 80 грн. Поїздка на таксі — від 250 грн.
Коментарі