31 липня близько 11.00 біля Полтави зупинився швидкісний потяг "Інтерсіті+" сполученням Донецьк — Київ. "Хюндай" стояв майже 3 год. Двері були заблоковані, світло вимкнене, туалети й кондиціонери не працювали.
— Возвращалась из командировки, думала, быстро доедем. В нашем вагоне было где-то человек 10. Когда подъезжали к Полтаве, поезд остановился. Выключился свет, двери заблокировались. В туалете мужчина был, так он начал кричать, стюард помог ему выбраться, — розповідає киянка Олена Лукіна, 29 років. — Десь годину сиділи в духоті, кондиціонери вимкнулися. Дехто побіг до ресторану по воду, там зібралася черга. Провідники нічого не знали, тільки просили зберігати спокій. На вулицю не випускали, боялися, щоб не позабувалися люди. У нас у вагоні погано стало чоловікові, він весь час пив таблетки.
За 1,5 год. після зупинки пасажирам повідомили по гучномовцю, що їх пересадять на поїзд Полтава — Київ. "Хюндай" поволі дотягнув до Полтавського вокзалу. Людей перемістили.
— Десь годину ми пересідали, — додає Лукіна. — Добре, що там були вільні місця.
До столиці пасажири дісталися о 16.00, із запізненням на 2 год. 30 хв. Наступного дня Укрзалізниця оголосила, що компенсує різницю вартості проїзду. На рейс продали 128 квитків, загалом повернуть 4828 грн.
— "Хюндаї" найчастіше ламаються на Полтавщині, бо 80 відсотків їхніх маршрутів проходить через нашу область. Але колія і контактна мережа у нас справні, — говорить Ольга Дяченко з Полтавської дирекції Південної залізниці. — Проблема у комп'ютерному оснащенні поїздів. Останнього разу в "Хюндаї" розвалилася комп'ютерна схема. Став намертво і все. Не знаю, чому в Кореї ці потяги працюють, а в нас ламаються. Це питання до "Української залізничної швидкісної компанії", яка ними опікується. Вважаю, щоб не було таких проблем, там мають бути бригади працівників, які постійно стежили б за роботою цих поїздів, зокрема їх програмного забезпечення.
В "Українській залізничній швидкісній компанії" причин поломки не уточняють.
— Я їздив із Києва до Харкова другим класом, — розказує Андрій Конеченков, 53 роки. Він голова правління Української вітроенергетичної асоціації. — У вагоні постійно транслюють рекламу, що діє безпровідна мережа вай-фай. Вона ж увімкнулася аж під Харковом. Протягом години не працював кондиціонер.
Після цього їздив до Німеччини. Там експрес прямує зі швидкістю до 300 кілометрів за годину. Але такої трясучки, як у нашому "Хюндаї", нема. Вагони комфортніші, у кожному є буфет, більше місця між сидіннями. Бував у Японії. Там експреси розвивають швидкість до 350 кілометрів. Комфорт на голову вищий, ніж у "Хюндаї". Затримки руху можливі тільки через стихійне лихо.
Поїзд збив коня
Шість південнокорейських швидкісних потягів "Хюндай" курсують Україною від 2 червня. Маршрути охоплюють міста, де проходив чемпіонат Євро-2012: Київ — Львів, Київ — Донецьк та Київ — Харків, по два поїзди на кожен напрямок. Вони ламалися 10 разів.
5 квітня під час випробувань на залізничній ділянці Харків — Полтава "Хюндай" врізався у перон однієї зі станцій, розірвав кузов і двері.
2 червня через збій комп'ютерної системи не зміг вирушити поїзд Харків — Київ. Пасажири їхали іншим рейсом.
10 червня у потяга Київ — Донецьк поламався двигун під Миргородом на Полтавщині. Поломку полагодили на місці, але поїзд спізнився на 43 хв.
11 червня на перегоні між Ожидовом і Заболотцями, що у Львівській області, потяг Київ — Львів збив коня. Від удару зламався пантограф — пристрій для отримання електрики на даху локомотива. До Львова поїзд прибув із запізненням 2 год.
14 червня Київ — Донецьк спізнився на 40 хв. через птаха, який ударився у локомотив і розбив фару. У вагонах на матч Україна — Франція їхали іноземні вболівальники.
30 червня Київ — Львів пошкодив 280 м електродротів на Львівщині, понівечив обладнання на даху.
13 липня "Хюндай" зупинився під Полтавою через збій бортового комп'ютера.
23 липня потяг Київ — Львів насмерть збив 15-річну сироту в селі Верба Дубенського району Рівненщини.
30 липня неподалік станції Гребінка у Полтавській області поїзд Харків — Київ задавив 62-річну жінку, яка перебігала колію.
31 липня у "Хюндаї" зламалось електрообладнання під Полтавою.
Коментарі
13