Український транспортний літак Ан-178 першою замовить перуанська поліція. Про це повідомив керівник державного підприємства "Укроборонпром" 43-річний Айварас Абромавичус.
Ан-178 — турбореактивний близькомагістральний транспортний літак. Його перший політ відбувся чотири роки тому. Модель створили для заміни військово-транспортних машин Ан-12, Ан-26 та Ан-32. Має вантажопідйомність 15–18 тонн, дальність польоту — 5,5 тис. км. Здатен сідати і злітати з будь-яких аеродромів, у тому числі з ґрунтових.
46% усіх малих транспортних літаків світу — машини фірми "Антонов". Це Ан-24, Ан-26 і Ан-32. Турбогвинтові моделі сімейства Ан-24 та Ан-26 стали одними з наймасовіших машин, які випускали на заводі в Києві.
Усі літаки, що на озброєнні української армії, зроблені ще за радянських часів. Деяким із них понад 50 років.
— Наші фахівці проводять поточні ремонти цих машин і модернізують їх для підтримки льотної придатності, — розповідає директор підприємства "Антонов" 53-річний Олександр Донець. — А також установлюємо сучасне, спеціальне обладнання.
Зараз є потреба в заміні літаків сімейства Ан-24/26 і важких транспортників Іл-76, які виробляли в Росії.
— Міноборони проявило зацікавленість. Проте для нас важливо, аби на рівні держави прийняли стратегічний план заміни машин. За 5–10 років літаки сімейства Ан-26 потрібно замінювати, — каже він. — Пропонуємо нашим військовим новий транспортний літак Ан-178. Він перекриє потребу в заміні малих і середніх транспортників. Російський Іл-76 можемо замінити на новий український Ан-188.
— Ми та "Укроборонпром" готові поставити нашим силовим структурам ці машини за три роки, — розповідає Олександр Донець.
Нещодавно очільник Міністерства внутрішніх справ Арсен Аваков підписав меморандум із державним підприємством "Антонов" про закупівлю Ан-178. Дев'ять літаків працюватимуть на потреби Державної служби з надзвичайних ситуацій, ще чотири — використовуватимуть у Нацгвардії.
Коментарі