21 травня о 12.00 залізничники в парадній білій формі фотографують корейський електропоїзд подвійного живлення "Хюндай", що стоїть на першій колії станції Донецьк. Його пригнали з нагоди відкриття нового вокзалу. На його реконструкцію витратили 1 млрд грн.
Площа комплексу збільшилася втричі. До старого вокзалу прибудували надземні розподільні зали для пасажирів, зробили приміську й транзитну станції, торговельно-розважальні площі.
— Эти деньги потрачены еще на модернизацию нашего хозяйства и новой системы безопасности, — розповідає головний інженер Ігор Білоусов. — Вокзал сможет обслуживать 35 тысяч пассажиров в сутки.
Залізничники демонструють "Хюндай" на дев'ять вагонів зсередини. Кажуть, таких Україна закупила шість і дві електрички "Шкода", які за комфортом простіші.
— Окрім телевізорів, тут є вай-фай. Вагони першого класу відрізняються від другого кількістю місць та шириною крісел. Перший має 56 місць, другий — 80, — говорить Олександр Куропатенко, перший заступник начальника служби Південно-Західної залізниці.
У вагоні з'являються стюарди — дві дівчини та хлопець у малинових костюмах із золотими позументами.
— Якщо хтось у туалеті закурить, відразу спрацює сигналізація. Палити тут ніде не можна, — розповідає російською брюнетка, відчиняючи двері біотуалета.
До 15.00 навпроти будівлі транзитного вокзалу розстелили 50-метрову червону килимову доріжку, поставили кошики з живими бордовими і білими трояндами. Близько 500 залізничників та міліціонерів стоять на сонці за температури +35°C. Жінки накрили голови газетами. Людям сказали вишикуватися для зустрічі столичних гостей за годину до їхнього запланованого прибуття.
О 15.15 із запізненням на 15 хв. з'являється віце-прем'єр Борис Колесніков. Зустрічаючі махають блакитними та жовтими кульками, прапорцями.
— Как говорит Владимир Васильевич Козак, порядок заканчивается там, где начинается авиация, — вибачається за запізнення 49-річний Борис Колесніков, піднімаючись на трибуну.
Поруч усміхається гендиректор "Укрзалізниці" Володимир Козак, 52 роки.
— Володимир Васильович, раз ви побудували європейський вокзал, то і зарплати на вокзалі мають бути європейські, — Колесніков звертається до Козака.
У першому класі "Хюндай" квитки з Донецька до Києва коштуватимуть 564,25 грн, у другому — 367,75 грн, повідомляли в "Укрзалізниці". Однак у довідковій службі Донецького вокзалу вранці пропонують квиток першого класу за 656 грн, другого — за 427 грн.
— Це — невисока ціна, — каже віце-прем'єр. — За 55 хвилин з початку продажу в інтернеті вже тисячу квитків купили сьогодні.
За розкладом "Хюндай" доїде у столицю за 6 год. 50 хв. Перший рейс буде 15 червня. Звичайні потяги долають цю відстань більш як за 12 год.
Коментарі