Укрзалізниця може скасувати майже 20 приміських електричок по країні. Замість них запустять рейкові автобуси — транспорт, подібний до трамвая.
— Маємо напрямки, де завантаженість приміських потягів становить до 20 відсотків. Ходять порожні, а кошти на їх ремонт і утримання витрачаємо, — каже виконувач обов'язків голови правління Укрзалізниці Євген Кравцов, 32 роки. — Рейкові автобуси економічно вигідніші.
Автобус має 95 місць, швидший за електричку й тягне уп'ятеро менше електроенергії.
— Якщо кількість пасажирів більша, то можна використовувати спарені автобуси. Вони зручні й безпечні, — говорить начальник полтавської дирекції Південної залізниці Ольга Дяченко, 64 роки. — Частини приміських поїздів збиткові ще й тому, що є реальна проблема з відшкодуванням коштів за перевезення пільговиків. Їх залізниці повинні платити місцеві влади — сільська, районна. Багато з них не платять. Якщо так триватиме і далі, то зупинки потягів біля тих населених пунктів будемо вимушені скасувати.
За сім місяців року Укрзалізниця отримала 48 млн грн компенсації за перевезення пільговиків, а повинні були мати вдесятеро більше, заявили в компанії.
Коментарі