Журнал "Форбс" опублікував список найдорожчих спортивних брендів. При формуванні цього рейтингу враховували маркетингову активність клубів, рівень розвитку їхньої інфраструктури, контракти на продаж телеправ.
1. "Манчестер Юнайтед" (Англія, футбол) — $1,8 млрд
2. "Даллас Ковбойз" (США, американський футбол) — $1,6 млрд
3. "Вашингтон Редскінз" (США, американський футбол) — $1,5 млрд
4. "Нью-Інґленд Петріотс" (США, американський футбол) — $1,32 млрд
5. "Нью-Йорк Янкіз" (США, бейсбол) — $1,3 млрд
6. "Реал" (Іспанія, футбол) — $1,29 млрд
7. "Арсенал" (Англія, футбол) — $1,2 млрд
8. "Нью-Йорк Джайнтс" (США, американський футбол) — $1,18 млрд
9. "Нью-Йорк Джетс" (США, американський футбол) — $1,17 млрд
10. "Х"юстон Тексанс" (США, американський футбол) — $1,17 млрд
Кореспондент "ГПУ" зателефонував колишньому президенту київського "Арсеналу" Вадимові Рабиновичу, 55 років, і попросив його скласти п"ятірку провідних футбольних брендів України.
"Шахтар" коштує мільйонів 200
— Ну й задачку ви поставили, — зітхає Рабинович. — У нас же і не всі клуби бази мають, а прибутки від продажу телеправ мізерні і стосуються тільки футбольних клубів.
Зрозуміло, що найбільше коштує "Шахтар". Це чемпіон України, є база, певні досягнення у Лізі чемпіонів, постійна, якщо не брати минулий сезон, участь у Кубку УЄФА. Якщо бюджет клубу 55 мільйонів доларів, думаю, мільйонів 200, враховуючи кризу, він коштує.
Потім "Динамо" — поставимо йому суму вдвічі меншу: команда зіпсувала репутацію в Лізі чемпіонів і тільки цього сезону почала її виправляти.
Далі "Дніпро" — зі стадіоном, думаю, воно буде на рівні київського клубу, а якщо й дешевше, то на 10–20 мільйонів доларів, не більше.
Далі за брендами можна назвати хокейний "Сокіл", але важко сказати, чого коштує клуб, який навіть у Палаці спорту не грає. П"ятим поставив би баскетбольний "Київ" — там Волков непогано попрацював, трансляції організував, фінал Єврокубка в Києві провів.
Коментарі