У четвер вночі Асоціація команд "Формули-1" (ФОТА) оголосила про організацію альтернативного чемпіонату.
Після чотиригодинної зустрічі на базі "Рено" в Енстоуні вісім членів ФОТА - "Феррарі", "Макларен", "Рено", "БМВ-Заубер", "Тойота", "Браун", "Ред Булл" і "Торо Россо", - повідомили, що засмучені бажанням ФІА розколоти їх організацію, і що в них не залишилося іншого вибору, окрім організації нової серії перегонів.
"Команди не можуть йти на компроміс, коли мова йде про фундаментальні цінності спорту, і тому відмовилися змінити первинні умовні заявки на сезон-2010. У ФОТА немає іншої альтернативи, окрім організації нового чемпіонату, який утілить в собі цінності його учасників та їх партнерів.
Ця гоночна серія матиме прозоре управління, один кодекс правил, буде підтримувати нових учасників чемпіонату, вислуховувати побажання прихильників, включаючи зниження цін на квитки, і прислухатися до думки партнерів.
Кращі гонщики, зірки, бренди, спонсори та компанії, історично пов"язані з найвищим рівнем автоспорту, братимуть участь в новій гоночній серії.
З моменту організації ФОТА в минулому вересні, команди намагалися привернути ФІА і власників комерційних прав до поліпшення і розвитку "Формули-1".
Безпрецедентна міжнародна фінансова криза стала великим випробуванням для "Ф-1". ФОТА пишається, що прийняла найістотніші заходи зі скорочення фінансових витрат в історії нашого спорту.
Заводські команди допомогли приватним стайням, деякі з яких, ймовірно сьогодні не змогли б виступати в "Формулі-1". ФОТА узгодила значне добровільне скорочення витрат, що допомогло створити життєздатну модель на майбутнє. Після цих зусиль всі команди підтвердили ФІА і власникам комерційних прав, що хочуть виступати в "Формулі-1" до кінця 2012 року.
Проте ФІА і утримувач комерційних прав провели кампанію з розколу ФОТА. Побажання більшості команд були проігноровані. Крім того, власник комерційних прав відмовився виплатити багатьом стайням десятки млн доларів ще з 2006 року. Незважаючи на це, ФОТА щиро сподівалася на компроміс", - цитує заяву ФОТА Autosport.
Коментарі