Канал "Футбол" в кабельних мережах замінить відключений (принаймні, в сітці провайдера "Воля") канал "Спорт 1" та інші продукти НВО "Поверхность". Але матчів провідних європейських чемпіонатів на ньому поки не буде.
У перші місяці "Футбол" показуватиме прямі трансляції матчів не найбільш рейтингових єврочемпіонатів і запис зустрічей за участю грандів. Студії для виробництва власних інформпродуктів в Києві поки добудовуються.
Гендиректором каналу призначений Олександр Денисов, творець "Футбольного вікенду" на ТРК "Україна". Шеф-продюсером - Іван Гресько, який працював в "Голі" Олександра Глівінського. Журналісти прийшли з тих же програм. "Раніше ми конкурували, а зараз - одна команда. У нас вже є три коментатори. Їх імена відомі всім уболівальникам, - говорить Денісов. - Це Сергій Панасюк, Андрій Малиновський і Олександр Тингаєв. Також ми маємо намір провести конкурс коментаторів. Упевнений, в Україні є таланти".
"Футбол" отримав права на трансляції чемпіонатів Франції, Португалії, Шотландії, Голландії і кубків Англії, Голландії та Італії. "Це все, що було на ринку, - підкреслює Денисов. - З рештою турнірів проблем немає - купимо їх з наступного сезону. У тому числі і Лігу чемпіонів". Також "Футбол" купує аналітичні, історичні і розважальні програми провідних зарубіжних телекомпаній.
З українською Прем"єр-лігою канал поки ніяк не зв"язаний, але Денисов упевнений, що кращого партнера лізі не знайти: "Ми можемо показати більше, ніж будь-який загальнонаціональний канал. Це стосується і прямих трансляцій, і матчів в записі, і повторів". Пізніше, коли з"являться технічні можливості, в ефір почнуть виходити ексклюзивні щотижневі огляди матчів Прем"єр-ліги, ток-шоу за участю зоряних гостей, портрети гравців.
"Футбол" має намір стати каналом для всієї країни. Підрозділ ТРК "Україна" уклав договір з "Воля-Кабель", а всього підписані контракти з 160 операторами кабельного телебачення. "Це означає, що потенційна аудиторія "Футболу" - 2 млн. абонентів, тобто 6 млн. глядачів", - задоволений виконаною роботою Денисов.
До речі, його "Футбольний уїкенд" нікуди не зникає. ТРК "Україна" не має наміру розлучатися з одним зі своїх найбільш рейтингових продуктів.
Коментарі