Ексклюзиви
Понеділок, 08 грудня 2008 12:28

"Шахтар" зменшує бюджет на маркетингові проекти

Генеральний директор ФК "Шахтар" Сергій Палкін зізнався, що донецький клуб, навіть не дивлячись на серйозні фінансові можливості, вимушений зважати на світову фінансову кризу.

- Ще вчора на деякі витратні моменти ми могли закривати очі, тепер же відстежуємо ефективність кожного вкладеного долара, - наводить слова Сергія Палкіна газета "Спорт-Експрес в Україні". - Президент клубу Рінат Ахметов не далі як вчора буквально сказав мені наступне: "Коли жирок зрізатимемо, головне, щоб ребра не зачепити". Інакше кажучи, все, що пов"язане з нашою фінансовою діяльністю, не повинне стосуватися футболістів і тренерів головної команди. Турнірні завдання, поставлені перед "Шахтарем", залишаються такими ж амбітними, як і раніше".

За словами генерального директора "Шахтаря", "постраждають" головним чином проекти, пов"язані з маркетинговою діяльністю.

Зараз ви читаєте новину «"Шахтар" зменшує бюджет на маркетингові проекти». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 762
Голосування Чому "Динамо" вилетіло з Ліги чемпіонів?
  • 1) слабкий тренер
  • 2) Суркіси - вчорашній день футболу
  • 3) нефарт
Переглянути
Погода