пʼятниця, 29 жовтня 2010 13:37

"МЮ" виявився лідером у Європі з продажу реклами на футболках

"МЮ" виявився лідером у Європі з продажу реклами на футболках

"Манчестер Юнайтед" заробляє більше за всіх в Європі від продажу рекламного місця на ігровій формі. Щорічно клуб отримує від компанії AON 23600000 євро.

Слідом за МЮ йдуть "Ліверпуль" (Standard Chartered bank - близько 23 млн євро) і "Реал" (Bwin - 23 млн євро), а за ними - "Баварія" (Deutsche Telekom - 22 млн євро) і "Челсі" (Samsung - 16,3 млн євро).

У загальному рейтингу по європейських чемпіонатів перше місце у Англії (загальний дохід 128 млн євро), далі йдуть Німеччина, Італія, Франція, Іспанія (57,5 млн євро) і Голландія.

Відзначимо, що взагалі не заробляє на рекламі на футболках Чемпіон Іспанії Барселона. Каталонці вже кілька років на альтруїстичної основі носять на футболках логотип ООН-івської благодійної організації UNICEF.

Відзначимо, що незважаючи на лідерство за спонсорського контракту у "Манчестер Юнайтед" можуть виникнути проблеми з маркетингом через те, що в Малайзії мусульманський проповідник Ноа Гагот вирішив, що футболки МЮ гріховні через наявність в емблемі клубу диявола.

За матеріалами sports.ru

Зараз ви читаєте новину «"МЮ" виявився лідером у Європі з продажу реклами на футболках». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4166
Голосування Чи підтримуєте те, що українські спортсмени зі зброєю захищають нашу країну від вторгнення РФ?
  • Так. Це - громадянський обов'язок, а частина з них ще й представляє клуби ЗСУ
  • Не зовсім. Вони мають прославляти Україну на спортивних аренах і закликати світ підтримувати нашу країну
  • Усі методи хороші. Головне - не бути псевдопатріотами, як Тимощук
Переглянути